ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ
Επιτροπή Τουρισμού & Ανάπτυξης
Αριθμός Απόφασης: 27/2015
Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α
Από το Πρακτικό 4/2015 της Συνεδρίασης της Επιτροπής Τουρισμού & Ανάπτυξης Δήμου Πάρου
Θέμα: Συζήτηση επί ολοκληρωμένου προγράμματος προβολής του Δήμου Πάρου, η εκπόνηση του οποίου ζητήθηκε από την MTC Group στα πλαίσια συνεργασίας μας.
Στην Πάρο σήμερα 22 Μαΐου, ημέρα Παρασκευή και ώρα 12:00, η Επιτροπή Τουρισμού & Ανάπτυξης Δήμου Πάρου, συνήλθε σε δημόσια τακτική συνεδρίαση στο δημοτικό κτίριο πρώην Ξενοδοχείο «ΞΕΝΙΑ» ύστερα από την υπ’ αριθ. πρωτ. 5985/18-5-2015 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου, που επιδόθηκε νόμιμα σε όλα τα μέλη της Επιτροπής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 75 του N. 3852/10 (ΦΕΚ 87 Α/7-6-2010), για την συζήτηση και λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης.
Πριν από την έναρξη της συνεδρίασης αυτής διαπιστώθηκε από τον Πρόεδρο, πως υπήρχε νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι επί συνόλου έντεκα (11) μελών παραβρέθηκαν έξι (6) μέλη και ονομαστικά οι:
Από τα μέλη της Επιτροπής
Παρόντες |
Απόντες |
|
|
Επίσης, στη συνεδρίαση, αυτή παρίστατο το αναπληρωματικό μέλος: Πολυκανδριώτη Άννα, χωρίς δικαίωμα ψήφου, διότι παρίστατο το τακτικό μέλος, καθώς επίσης η κα. Έλλη Νικολαΐδη.
Στην συνεδρίαση παρευρέθηκε και η δημοτική υπάλληλος Σιφναίου Αγγελική, Γραμματέας της Επιτροπής Τουρισμού & Ανάπτυξης, για την τήρηση των πρακτικών.
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού & Ανάπτυξης, κ. Χριστόφορος Χρήστος, ύστερα από την διαπίστωση απαρτίας κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης και εισηγήθηκε ως κατωτέρω το θέμα ημερήσιας διάταξης.
Θέμα 3ο: Η.Δ. Εισηγητής: κ. Χριστόφορος
Ο κ. Χριστόφορος ανέφερε ότι το ολοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής του Δήμου Πάρου που λάβαμε από την MTC Group, είναι μαζεμένες σε ένα έργο όλες οι δράσεις που μας προτείνει η εταιρεία.
Το πρώτο κομμάτι είναι επιστημονική ανάλυση του τουρισμού, των παγκόσμιων συνθηκών αγοράς αλλά και ειδικότερα του προορισμού ως Πάρος, και μετά μας αναλύει το κάθε κομμάτι . Καταλήγοντας μετά από πολλές σελίδες στο τι μπορεί να γίνει, μας λέει ότι σκοπός είναι η δημιουργία και παρουσίαση μοναδικών, διαφοροποιημένων «εμπειριών», συνδυασμών δηλαδή διάφορων τουριστικών πόρων (δραστηριότητες, θεάματα, αξιοθέατα κτλ.) σε μία ενιαία βιωματική λογική. Οι εμπειρίες θα δημιουργηθούν αξιοποιώντας υπάρχοντα αξιόλογα στοιχεία της τουριστικής προσφοράς όπως προορισμούς, αξιοθέατα, περιβάλλον, προϊόντα, δραστηριότητες, θεάματα, παραδόσεις, γιορτές, υποδομές και τρόπο ζωής. Κάθε μία από τις εμπειρίες θα επικοινωνεί και θα υποστηρίζει τη βασική υπόσχεση του προορισμού. Αυτός είναι και ένας επί πλέον λόγος που απαιτεί τη συνεργασία των επί μέρους φορέων και συλλόγων ώστε, σε τελική ανάλυση, να αναδειχθεί η Πάρος ως ο προορισμός που κάθε μέρα (ει δυνατόν) έχει κάτι καινούργιο να παρουσιάσει στον επισκέπτη της.
Προχωρώντας μιλάει για την θεματική αρχιτεκτονική της τουριστικής προσφοράς και αναλύει τις έξι θεματικές ενότητες που έχουμε ξανασυζητήσει.
1. Φύση, Περιηγήσεις.
2. Πολιτισμός, Ιστορία, Παράδοση
3. Θρησκευτικός τουρισμός
4. Δραστηριότητες, Περιπέτεια
5. Ήλιος, Θάλασσα, Ξεκούραση, Διασκέδαση
6. Κουζίνα
Όσον αφορά στις προτεινόμενες δράσεις για την Ελληνική αγορά, αναφέρονται οι παρακάτω , οι οποίες και αναλύονται.
•Ταξίδι εξοικείωσης με Έλληνες δημοσιογράφους
•Ταξίδι εξοικείωσης με Έλληνες ταξιδιωτικούς πράκτορες
•Διαφήμιση σε έντυπα, ραδιοφωνικά και διαδικτυακά ΜΜΕ
•Υπαίθρια διαφήμιση
•Προβολή σε εμπορικό κέντρο
•Γραφείο Τύπου
•Διαγωνισμοί σε ΜΜΕ
Μας αναφέρει διάφορες εφημερίδες, ραδιοφωνικούς σταθμούς, τη Blue Star Ferries. Το συνολικό κόστος για προβολή σε έντυπα ΜΜΕ ανέρχεται στις 16.000,00 ευρώ + ΦΠΑ +αγγελιόσημο (όπου απαιτείται) .
Ο κ. Στεφάνου είπε, μία σωστή on line στρατηγική που θα πιάσει ακριβώς τους στόχους που θέλει η Πάρος, έχει πολύ μικρότερο κόστος, και είναι πολύ πιο αποτελεσματική.
Ο κ. Χριστόφορος είπε, όπως ακριβώς λέει ο κ. Στεφάνου είναι ο συμβατικός τρόπος προβολής αυτός, σε όλα τα μέσα που αναφέρθηκαν. Για τα ελληνικά μέσα , μας έχουν κάνει μία μελέτη, καταχωρήσεις σε εξειδικευμένα ηλεκτρονικά έντυπα και αναφέρονται τα εξής:
Την σημερινή εποχή η διαφήμιση στο διαδίκτυο έχει είναι πολύ σημαντική και ιδιαίτερα σε στον κλάδο του τουρισμού –πολιτισμού. Έρευνες έχουν δείξει ότι ο επισκέπτης-ταξιδιώτης σε μεγάλο ποσοστό αντλεί πληροφορίες για τον προορισμό από το διαδίκτυο. Για τον λόγο αυτό προκρίνουμε την προβολή του προορισμού στο διαδίκτυο σε έγκριτα websites όπως το zougla.gr, newsbeast.gr, athinoramatravel.gr. Στην περίπτωση αυτή θα μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε δημοσιότητα με banners για κάποιο χρονικό διάστημα και σε όποια ενότητα/website επιθυμούμε. Χρειάζεται εδώ ιδιαίτερη προσοχή στην τήρηση "ισορροπίας" ανάμεσα σε εκδοτικά συγκροτήματα, καθώς τα περισσότερα με τα οποία διατηρούμε άριστες σχέσεις, και θα μπορέσουν να συμβάλλουν στην παραπέρα προβολή του προορισμού με τη δημοσίευση Δελτίων Τύπου. Οι πιο σημαντικοί παράγοντες απόδοσης σε μια διαφήμιση με banner είναι η επιλογή του τμήματος της ιστοσελίδας που θα τοποθετηθεί το banner, το περιεχόμενο της συγκεκριμένης ιστοσελίδας που εμφανίζεται η διαφήμιση και η σχεδίαση του ίδιου του banner.
Ο κ. Χριστόφορος ανέφερε ότι ο ηλεκτρονικός διαγωνισμός που έγινε το Πάσχα είχε θεαματική αύξηση επισκεψιμότητας η ιστοσελίδα του Δήμου (409%). Το κόστος ήταν εντελώς μηδενικό, όλα ήταν από προσφορές.
Η περίοδος προβολής στο athinoramatravel είναι δύο (2) εβδομάδες στην αρχική σελίδα του μέσου με 330.000 προβολές, δέκα ημέρες στο newsbeast.gr , στη κεντρική σελίδα και στην ενότητα «Ελλάδα» με 500.000 προβολές, και στο zougla.gr μας προτείνει ένα banner 300×250 για πέντε ημέρες. Όλο αυτό θα κοστίσει 2500,00 ευρώ + ΦΠΑ +αγγελιόσημο (όπου απαιτείται). Το χρονοδιάγραμμα που μας έχει πει, ήταν το τρίτο δεκαήμερο του Μαΐου, το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου, το δεύτερο δεκαήμερο του Ιουνίου και τέλος. Για το έντυπο μας πάει μέχρι και τον Ιούλιο, και για το ραδιόφωνο μέχρι τον Ιούνιο όπως και στο διαδίκτυο.
Ο κ. Χριστόφορος είπε, εκτός από το πλάνο του κ. Μπίτζιου έχω ετοιμάσει και ο ίδιος ένα πλάνο, το οποίο έχω στείλει στην Τ.Υ. , στο γραφείο πληροφορικής του Δήμου να μου πουν τις απόψεις τους και εκείνοι.
Η MTC συνεχίζει στο πλάνο με την προβολή στον ΗΣΑΠ , όπου το κόστος ανέρχεται στα 635,00€ /ημέρα, και 800,00 € το κόστος παραγωγής. Μας προτείνει το σταθμό του Μοναστηρακίου, την προβολή στις στάσεις αναμονής επιβατών, σε μεγάλο εμπορικό κέντρο (όπου το κόστος ανέρχεται στις 12.000,00€ για 10 ημέρες). Σε όλη τη διάρκεια της συνεργασίας μπορεί να εκπέμπονται Δελτία Τύπου με στόχο τη πρόκληση δημοσιότητας χωρίς κόστος.
Όπως έχει ήδη αναφερθεί έχουμε τη δυνατότητα διενέργειας διαγωνισμών στο ραδιόφωνο και άλλα ΜΜΕ με στόχο την προβολή χωρίς διαφημιστική δαπάνη. Συνδυάζοντας τα εισιτήρια που παρέχει η Blue Star Ferries και τα δωμάτια που προσφέρουν οι ξενοδόχοι, μπορούμε να έχουμε δωρεάν πακέτα διαμονής και να τα προωθήσουμε σε ραδιοφωνικούς σταθμούς, με σκοπό την προβολή χωρίς διαφημιστική δαπάνη.
Στην Αντίπαρο έχουν «Τράπεζα προσφορών» , ο καθένας δίνει ό, τι έχει γεύμα, διαμονή, εισιτήρια κ.α. και την αξιοποιούν όπως πιστεύουν. Ενδεχομένως θα μπορούσαμε και εμείς να κάνουμε κάτι παρόμοιο.
Ο κ. Στεφάνου είπε, το ενδιαφέρον στο διαδίκτυο είναι ότι μπορείς να στοχεύσεις στον κόσμο που θέλεις στο νησί.
Ο Πρόεδρος συνέχισε την παρουσίαση του πλάνου, αναφερόμενος στις αγορές εξωτερικού και τις παρακάτω προτεινόμενες δράσεις:
•Ταξίδι εξοικείωσης με Γερμανούς δημοσιογράφους
•Ταξίδι εξοικείωσης με Ιταλούς δημοσιογράφους
•Ταξίδι εξοικείωσης με Γάλλους δημοσιογράφους
•Ταξίδι εξοικείωσης με Τούρκους δημοσιογράφους
•Ταξίδι εξοικείωσης με Ρώσους δημοσιογράφους
•Ταξίδι εξοικείωσης με Σκανδιναβούς δημοσιογράφους
•Ταξίδι εξοικείωσης με δημοσιογράφους από ΗΠΑ
•Ταξίδι εξοικείωσης με Τούρκους ταξιδιωτικούς πράκτορες
•Παρουσίαση σε Γάλλους πράκτορες και δημοσιογράφους ή συμμετοχή στην έκθεση
TOP RESA.
•Παρουσίαση στο Μιλάνο, σε Ιταλούς πράκτορες και δημοσιογράφους
Μας προτείνει επίσης υποβολή υποψηφιότητας του νησιού για το Ευρωπαϊκό Βραβείο Πολιτιστικού Τουρισμού.
Στο πλαίσιο των συστηματικών προσπαθειών μας για την προβολή του νησιού, θα θέλαμε να σας υποβάλουμε την συγκεκριμένη εισήγηση για την υποβολή υποψηφιότητας του νησιού για το Ευρωπαϊκό Βραβείο Πολιτιστικού Τουρισμού. Το βραβείο αυτό απονέμεται σε ευρωπαϊκές περιοχές και φορείς που εφαρμόζουνε επιτυχημένες πρακτικές για την ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου και στην αξιοποίησή του για την ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού στον προορισμό. Η εταιρία που το διοργανώνει είναι η causales@europe. Η υποψηφιότητα του προορισμού θα πρέπει να κατατεθεί έως τις 31 Αυγούστου 2015. Η απονομή του βραβείου θα γίνει 29 Οκτωβρίου 2015 σε μια πανηγυρική εκδήλωση με πλήθος προσκεκλημένων και προσωπικοτήτων. Κάποια στοιχεία για την περσινή βράβευση της περιοχής Ruhr μπορείτε να δείτε http://www.kulturmarken.de/kulturmarkenaward.
Από 1η Απριλίου έχει ξεκινήσει η υποβολή αιτήσεων και διαρκεί, όπως αναφέραμε, ως τις 31 Αυγούστου. Το κόστος συμμετοχής είναι 199 € (προπληρώνεται). Αφού γίνει η αίτηση, θα πρέπει να σταλεί ένας ≪φάκελος≫ υποστήριξης της υποψηφιότητας, σε μορφή power point ή pdf, κατά προτίμηση έως 10-15 σελίδες. Αν και δεν είναι βέβαιη η διάκριση ακόμη και η υποψηφιότητα είναι σημαντική ενώ θα προκύψει και δημοσιότητα.
Ακολουθεί η εισήγηση για την προβολή της Αειφόρου Τουριστικής Ανάπτυξης του νησιού
σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο, για το οποίο έχουμε πάρει απόφαση.
Έπειτα υπάρχει η δράση – προβολή στην Μ. Βρετανία -υποστήριξη από Celebrities, όπως ο Loyd Daniel Grossman, Andy Harris και Rebecca Seal. Υπάρχουν τα βιογραφικά των ανωτέρω και συνεχίζει λέγοντας. Εκτός από τον chef που θα επιλεγεί να ταξιδέψει στη Πάρο, το βίντεο θα μπορούσε να εμπλουτιστεί και με δηλώσεις λοιπών, αγαπητών στο βρετανικό κοινό, προσωπικοτήτων, μεταξύ των οποίων και η Bettany Hughes. Η Bettany είναι επιφανής ακαδημαϊκός Κλασικών Σπουδών, πολυβραβευμένη συγγραφέας και αγαπητή παρουσιάστρια στην Βρετανική τηλεόραση. Έχει δημιουργήσει και παρουσιάσει ορισμένα από τα πιο εμπεριστατωμένα τηλεοπτικά προγράμματα γύρω από την Ελληνική ιστορία και παράδοση. Δηλώνει φιλέλλην και μιλάει πάντα για την Ελλάδα με αγάπη, πάθος και εκτίμηση.
Είναι μεγάλης εμβέλειας εκπομπή αλλά θα χρειαστούν πολλές υπηρεσίες από εμάς. Η κ. Α. Πολυκανδριώτη πρότεινε να αφήσουμε τη δράση για του χρόνου. Ανέφερε επίσης ότι γνωρίζει κάποιον που έχει αλυσίδα εστιατορίων και μπορεί να έρθει σε επαφή μαζί του να στείλει εισήγηση στην επιτροπή τουρισμού σχετικά με τη δράση.
Στο πλάνο αναφέρεται ότι υπάρχει η εταιρεία PR MediaCo, η οποία θα αναλάβει
1) Την εύρεση, συμφωνία και επικοινωνία με το Βρετανό Chef
2) Tη δημιουργία του προγράμματος της επίσκεψης του Chef στη Πάρο, σε συνεργασία με εκπρόσωπο του Δήμου Πάρου
3) Την αγορά του αεροπορικού εισιτηρίου και την εξασφάλιση διαμονής για το Chef, στη Πάρο.
4) Την εύρεση τηλεοπτικού συνεργείου και φωτογράφου, τη δημιουργία του σεναρίου και το μοντάζ του τελικού υλικού για την παραγωγή του βίντεο
5) Τη συγγραφή και αποστολή των δελτίων τύπου
6) Την επικοινωνία με τους ενδιαφερόμενους Βρετανούς δημοσιογράφους
7) Την ανάρτηση των υλικών στα social media και την οργάνωση της προωθητικής διαφημιστικής καμπάνιας
8) Τη δημιουργία αναλυτικής αναφοράς για τη δράση και την αποστολή της στο Δήμο Πάρου
Το κόστος για την εν λόγων δράση ανέρχεται στις 20.000,00€. Ο Πρόεδρος πρόσθεσε ότι κάνουμε μία πολύ εξειδικευμένη στόχευση στο Βρετανικό κοινό και δαπανάμε το 20% του προϋπολογισμού του Δήμου από το τουριστικό τέλος.
Ο κ. Στεφάνου είπε ότι θα πρέπει ο προϋπολογισμός να κατανεμηθεί τόσο για διαφήμιση και banners, τόσο για δημοσιογράφους, τόσο για ηλεκτρονικά δίκτυα και να υπάρχει κατανομή.
Η κ. Πολυκανδριώτη ανέφερε ότι η εταιρεία συμβούλων MTC Group, θα πρέπει να μας ενημερώσει για το αποτέλεσμα των δημοσιογραφικών ταξιδιών που έχουν γίνει. Χρειάζονται έγγραφες αποδείξεις, γιατί πολλοί από αυτούς φιλοξενήθηκαν για να κάνουν διακοπές.
Προτείνεται από την MTC Group συνεργασία με το HATTA για την καμπάνια προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Πάρου σε χιλιάδες πράκτορες, trade κοινό (B2Β) στο εξωτερικό. Δεν θα υπερβεί τις 8000,00€.
Από την σελίδα 226 και μετά υπάρχουν προτάσεις – δράσεις που αφορούν στο διαδίκτυο. Ο Πρόεδρος ζήτησε από τον κ. Στεφάνου που είναι ειδικός, να εξετάσει τις προτάσεις που εξειδικεύονται στο διαδίκτυο καθώς και από όλα τα μέλη ζήτησε να δουν το πλάνο προβολής και να καταθέσουν γραπτά τις προτάσεις τους πριν πάει στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Συνέχισε λέγοντας, επειδή και εγώ έχω διατυμπανίσει από την αρχή να προβληθεί η Πάρος διαδικτυακά και να ανοίξουμε μία πόρτα εκεί, στην αρχή σκέφτηκα να συνεργαστούμε με κάποιους ανθρώπους και μου έκαναν διάφορες προσφορές μη μπορώντας όμως να επιλέξω. Έτσι κατέγραψα τις ανάγκες που έχει ο Δήμος , και το έστειλα στις τεχνικές υπηρεσίες για να το εμπλουτίσουν, να το εξειδικεύσουν όσο το δυνατό γίνεται και να βγάλω έξω τελικά τι θέλουμε εμείς, και όχι να μαζέψω προσφορές με το τι μπορεί να κάνει ο καθένας.
Διάβασε την παρακάτω εισήγηση με τις καταγεγραμμένες ανάγκες του Δήμου.
ΜΕΛΕΤΗ ΕΡΓΟΥ ΥΨΟΥΣ 20.000,00€ + Φ.Π.Α.
ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
«1) Βίντεο 2) Φωτογραφίες 3) Social Media4) Newsletter1. Παραγωγή πέντε (5) θεματικών βίντεο , τα οποία θα παρουσιάζουν την κάθε θεματική ενότητα που θέλουμε να προβάλουμε. Α) Αρχαιολογικός –θρησκευτικός πολιτισμός Β) Περιπατητικός – μονοπάτια, φύση , άλογα Γ) Γαστρονομία – τοπική κουζίνα Δ) Αθλητισμός – θαλάσσια σπορ , ιστιοπλοΐα Ε) Διασκέδαση – νυχτερινή ζωή, παραλίες
Για την παραγωγή των βίντεο ο σκηνοθέτης θα είναι σε επαφή με την Επιτροπή Τουρισμού και Ανάπτυξης, απ’ όπου θα συμφωνηθεί το σενάριο και η σκηνοθεσία .
Η διάρκεια των βίντεο θα είναι από 3 έως 5 λεπτά και θα υπάρχει η δυνατότητα να παραδοθεί και μία σύντομη έκδοση των 1:00- 1:30΄για το κάθε βίντεο. Για τα βίντεο απαιτείται η χρήση ελικοπτέρου όσον αφορά τα πλάνα από ψηλά.
Τα format θα είναι 16:9 HD 1080 , θα φέρουν το λογότυπο της Επιτροπής Τουρισμού και Ανάπτυξης καθώς και του Δήμου Πάρου.
Πριν παραδοθούν θα γίνει επίδειξη στην Επιτροπή ώστε να γίνουν τυχόν επισημάνσεις και διορθώσεις ως προς, τα κείμενα το στήσιμο και άλλα. Τα πνευματικά δικαιώματα θα ανήκουν στο Δήμο Πάρου.
2. Η εταιρεία θα αναλάβει την υποχρέωση να συνεργαστεί με επαγγελματίες φωτογράφους του νησιού και να προμηθευτεί φωτογραφικό υλικό, το οποίο θα χρησιμοποιεί για την προβολή του νησιού στα Social Media. Το φωτογραφικό υλικό θα ανήκει στον Δήμο Πάρου όπως και τα δικαιώματα. Οι επαγγελματίες φωτογράφοι θα υπογράφουν διακριτικά στο κάτω μέρος την κάθε φωτογραφία και θα παραδώσουν λίστα στον Δήμο Πάρου με τις φωτογραφίες που δίνει ο καθένας, όπως και ψηφιακά αντίγραφα σε υψηλή ανάλυση για μελλοντική χρήση από τον Δήμο. Οι φωτογραφίες που πρέπει να προμηθευτεί η εταιρεία θα είναι τουλάχιστον
τετρακόσιες (400) , ώστε να υπάρχει κάθε μέρα μία νέα φωτογραφία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι φωτογραφίες θα πρέπει να δείχνουν όλες τις εποχές του νησιού και να καλύπτουν πλήρως τις πέντε (5) θεματικές ενότητες που θα καλύψουν τα βίντεο. Δεν προτείνεται η λήψη φωτογραφιών πολύ κοντινών πλάνων και κοντινών προσώπων αλλά πιο
μακρινών και πανοραμικών.3. Social Media
Η εταιρεία θα διαχειρίζεται τις επίσημες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου στο FB, στο Instagram, στο Pιnterest, στο Youtube, στο Google+ και θα ελέγχει ποιο
μέσο είναι το πιο δημοφιλές.
Θα κάνει τουλάχιστον μία ανάρτηση ημερησίως στο κάθε μέσο χρησιμοποιώντας το φωτογραφικό υλικό που θα προμηθευτεί από τους φωτογράφους.
Θα απαντά σε σχόλια και ερωτήματα «φίλων» με ευγενικό και κόσμιο τρόπο και αν η απάντηση απαιτεί ιδιαίτερη ή εξειδικευμένη γνώση θα επικοινωνεί με την Επιτροπή Τουρισμού και Ανάπτυξης πριν απαντήσει.
Θα χρησιμοποιεί όλους τους τρόπους ώστε να διευρύνει τον κύκλο των φίλων σε κάθε μέσο και να αυξήσει τις θεάσεις. Θα προτείνει και θα διοργανώνει δράσεις όπως ερωτηματολόγια, διαγωνισμούς κ.α. , σε συνεργασία με την Επιτροπή και την εταιρεία που διαχειρίζεται και συντηρεί το site του Δήμου Πάρου με σκοπό την
περαιτέρω προβολή.
Η συνεργασία των 2 εταιρειών κρίνεται αναγκαία και βασική για την σωστή προβολή καθώς θα λειτουργούν επικουρικά με κοινό στόχο την προβολή του προορισμού και την αύξηση της δημοτικότητας του site.
4. Συγγραφή μηνιαίου Newsletter σε δύο (2) γλώσσες , το οποίο θα περιέχει τα πολιτιστικά, καλλιτεχνικά σημαντικά δρώμενα του νησιού και θα το διανέμει μέσω e-mails και social media σε όσο το δυνατόν περισσότερους αποδέκτες χρησιμοποιώντας λογισμικό παρακολούθησης της εξέλιξης των mail ώστε να καταγραφεί το ποσοστόαναγνωσιμότητάς του. Θα συνεργάζεται με την ΚΔΕΠΑΠ, την Επιτροπή Τουρισμού και Ανάπτυξης, το Γραφείο Τύπου του Δήμου και τους συλλόγους και φορείς του νησιού. Οι λίστες των mail θα συγκεντρώνονται από όλες τις παραπάνω πηγές. Θα προωθείται επίσης στα ξενοδοχεία ώστε να το προωθούν στους πελάτες τους για να κρατάνε ζωντανό το ενδιαφέρον για το νησί κατά την διάρκεια του έτους».
Πρόσθεσε ότι από τις τεχνικές υπηρεσίες δεν έχει ακόμη καμία απάντηση καθώς δεν είναι αρμόδιοι οι υπάλληλοι και δεν ξέρουν να γνωμοδοτήσουν σχετικά. Πρέπει άμεσα να δρομολογήσουμε την δημιουργία των πλάνων γιατί ο χρόνος περνάει. Μπορείτε να κάνετε τις προτάσεις και παρατηρήσεις σας, να μου τις στείλετε ηλεκτρονικά προκειμένου να τις ενσωματώσω, και να σταλεί στο Δημοτικό Συμβούλιο για να προχωρήσουν οι διαδικασίες.
Αποφασίζει ομόφωνα ,
Τα μέλη της Επιτροπής Τουρισμού και Ανάπτυξης να μελετήσουν το ολοκληρωμένο πλάνο προβολής του Δήμου που έχει στείλει η MTC Group καθώς και αυτό που έχει ετοιμάσει ο Αντιδήμαρχος κ. Χ. Χριστόφορος, να αποστείλουν ηλεκτρονικά τις παρατηρήσεις και προτάσεις τους στον Αντιδήμαρχο είτε στην γραμματεία της Επιτροπής ούτως ώστε να αποσταλεί η συνολική πρόταση στο Δημοτικό Συμβούλιο για λήψη απόφασης.
Η απόφαση αυτή έλαβε αύξοντα αριθμό 27/2015.
Ύστερα από την εξάντληση των θεμάτων λύθηκε η συνεδρίαση.
Σε επιβεβαίωση των παραπάνω συντάχθηκε το πρακτικό αυτό και υπογράφεται ως κατωτέρω.
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Τα μέλη
Τουρισμού & Ανάπτυξης Δήμου Πάρου Μαλαματένιος Εμμανουήλ
Πολυκανδριώτης Λουκιανός
Στεφάνου Νικόλαος
Χριστόφορος Χρήστος Τριπολιτσιώτη Ελένη