« 7η Συμπλήρωση και Τροποποίηση της υπ’ αριθ. 1086/2014 απόφασης περί επανατοποθέτησης προσωπικού στις οργανικές μονάδες του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας, τοποθέτηση υπαλλήλων που μετατάχθηκαν στο Δήμο Πάρου»

                                                                  

 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                          ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ  ΣΤΟ  ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ                     

     ΝΟΜΟΣ  ΚΥΚΛΑΔΩΝ                                   Πάρος    10  Μαΐου   2016

        ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ                                           Αρ. Πρωτ.  5604

     ΓΡΑΦΕΙΟ  ΔΗΜΑΡΧΟΥ                                

 

 

ΘΕΜΑ: « 7η Συμπλήρωση και Τροποποίηση της υπ’ αριθ. 1086/2014 απόφασης περί επανατοποθέτησης προσωπικού στις οργανικές μονάδες του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας, τοποθέτηση υπαλλήλων που μετατάχθηκαν στο Δήμο Πάρου»

 

                Α Π Ο Φ Α Σ Η     – 506  –

    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ  ΠΑΡΟΥ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις της παρ. 1δ του άρθρου 86 και το άρθρο 88 του Ν. 3463/06 (ΦΕΚ 114/Α΄/8-6-2006) «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων».

2. Τις διατάξεις της περ. (δ) της παρ. 1 του άρθρου 58 «Αρμοδιότητες Δημάρχου» του Ν. 3852/10 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα  Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/Α΄/ 2010).

3. Τις διατάξεις των άρθρων 94, 95 και των παρ. 1η,3 & 5 του άρθρου 257 του Ν. 3852/10 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα  Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/Α΄/ 2010).

4. Τις διατάξεις του άρθρου 72 του Ν. 3584/2007 (ΦΕΚ 143/Α΄/28-6-2007) «Κύρωση του Κώδικα κατάστασης Δημοτικών & Κοινοτικών Υπαλλήλων.

5.Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Πάρου ΦΕΚ 2583/Β΄/24-9-2012, τροποποίηση  ΦΕΚ 1507/Β΄/20-6-2013.

6. Τις λειτουργικές ανάγκες των οργανικών μονάδων, το σύνολο του υπηρετούντος προσωπικού, τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, την εμπειρία  και  τις ειδικές γνώσεις των υπηρετούντων υπαλλήλων.

7. Τις μεταβολές του προσωπικού (συνταξιοδοτήσεις, αποχωρήσεις, μετατάξεις,αποσπάσεις, κ. ά.)

8. Την υπ’ αριθμ. 7/4-1-2016 απόφασή μας με την οποία ορίστηκαν οι ειδικοί  γραμματείς του Δημοτικού Συμβουλίου για το 2016.

9. Την υπ’ αριθμ. 281/17-3-2016 απόφασή μας με την οποία χορηγήθηκε άδεια ανατροφής τέκνου στον υπάλληλο του Δήμου μας Νικόλαο Σπανόπουλο.

10. Την υποχρέωσή μας για εύρυθμη, αποτελεσματική και αποδοτική λειτουργία του συνόλου των δημοτικών υπηρεσιών.

11. Τις διατάξεις του Ν. 3861/20120 «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο "Πρόγραμμα Διαύγεια" και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 112/Α΄/2010).

12. Την υπ’ αριθ. 1086/2014 προηγούμενη απόφασή μας, όπως αυτή μέχρι σήμερα έχει τροποποιηθεί και συμπληρωθεί με τις υπ’ αριθμ. 322/15, 667/15, 810/15, 1347/2015 και 38/2016 προηγούμενες αποφάσεις μας.

13. Την υπ’ αριθμ. 322/2015 προηγούμενη απόφασή μας.

14. Το γεγονός ότι από την έκδοση και εφαρμογής της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του προϋπολογισμού του Δήμου.

 

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

 

 

Τροποποιούμε και συμπληρώνουμε την υπ’ αριθ. 1086/2014 προηγούμενη απόφασή μας, όπως αυτή σήμερα ισχύει, ως κατωτέρω:

 

Α. Τοποθετούμε τον υπάλληλο του Δήμου μας ΓΕΩΡΓΙΟ ΑΝΔΡΕΑΔΗ του Γρηγορίου, με παράλληλα καθήκοντα στο Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων και συγκεκριμένα στο Γραφείο Υποστήριξης Δημοτικού Συμβουλίου, ως ειδικό γραμματέα του Δημοτικού Συμβουλίου.

Απαλλάσσουμε τον ανωτέρω υπάλληλο από τα καθήκοντα της γραμματειακής υποστήριξης των Σχολικών Επιτροπών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που του είχαν ανατεθεί με την  1086/2014 προηγούμενη απόφαση.

Τα καθήκοντα της γραμματειακής υποστήριξης των  Σχολικών Επιτροπών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (τήρηση και σύνταξη πρακτικών συνεδριάσεων) ανατίθενται στην υπάλληλο ΠΕΛΑΓΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ του Κωνσταντίνου, συμπληρωματικά με τα καθήκοντα της διοικητικής και λογιστικής υποστήριξης των Σχολικών Επιτροπών που της έχουν ανατεθεί με την αριθ. 1086/2014 προηγούμενη απόφασή μας.

Β.  (Β1) Τοποθετούμε την υπάλληλο του Δήμου μας ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΙΦΝΑΙΟΥ του Ανδρομανάκου, με κύρια καθήκοντα στο Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων  με καθήκοντα τη διοικητική υποστήριξη του Τμήματος.

 (Β2)  Τοποθετούμε την ανωτέρω υπάλληλο με παράλληλα καθήκοντα στο Αυτοτελές Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και συγκεκριμένα στο Γραφείο Τουρισμού και στο Αυτοτελές Γραφείο Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων, με καθήκοντα τη Διοικητική υποστήριξη των εν λόγω Γραφείων.

(Β3) Απαλλάσσουμε την ανωτέρω υπάλληλο από τα καθήκοντα της λογιστικής υποστήριξης της Τουριστικής Επιτροπής και από τα παράλληλα καθήκοντα της λογιστικής υποστήριξης  του Αυτοτελούς Γραφείου Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων.

Γ.  (Γ1) Τοποθετούμε  την υπάλληλο του Δήμου μας ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΜΑΚΡΗ  του Αθανασίου, κλάδου ΔΕ Διοικητικού – Λογιστικού, με κύρια καθήκοντα στο Γραφείο Προμηθειών, Διαχείρισης Υλικών & Αποθήκης της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, με αρμοδιότητες όσες περιγράφονται για το συγκεκριμένο γραφείο στο άρθρο 15 του ΟΕΥ.

Επισημαίνεται ότι στις αρμοδιότητες του Γραφείου συμπεριλαμβάνεται η εκτέλεση κάθε εσωτερικής διαδικασίας για την κατάρτιση προγράμματος των απαιτούμενων προμηθειών, υπηρεσιών, δαπανών για τις κάθε είδους εκδηλώσεις που πραγματοποιεί ο Δήμος στο πλαίσιο λειτουργίας  της Τουριστικής Επιτροπής και του  Αυτοτελούς Γραφείου Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων (απόφαση 1086/2014)

(Γ2) Τοποθετούμε την ανωτέρω υπάλληλο με παράλληλα καθήκοντα στη διοικητική και λογιστική υποστήριξη των Σχολικών Επιτροπών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

(Γ3) Απαλλάσσουμε την ανωτέρω υπάλληλο από τα κύρια καθήκοντα της διοικητικής και λογιστικής υποστήριξης των Σχολικών Επιτροπών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (απόφαση 1347/2015)  και τα παράλληλα καθήκοντα στο Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων (απόφαση 38/2016).

Δ. Τοποθετούμε τον υπάλληλο ΦΩΤΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ του Πάρι, κλάδου ΠΕ Διοικητικού (μετακινηθέντα από τη ΔΕΥΑΠ), με παράλληλα καθήκοντα  στο Γραφείο Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.

Ε. Τοποθετούμε τον υπάλληλο ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΝΑΛΗ του Πέτρου κλάδου ΔΕ Διοικητικών (άνευ προσόντων), με κύρια καθήκοντα στη Δ/νση Πολεοδομικού Σχεδιασμού Υπηρεσίας Δόμησης & Περιβάλλοντος με αρμοδιότητες τη διοικητική – γραμματειακή υποστήριξη της Δ/νσης.

(Ε1) Τοποθετούμε τον ανωτέρω υπάλληλο με παράλληλα καθήκοντα στο Γραφείο Διοικητικής Μέριμνας του Τμήματος Αστικής & Δημοτικής Κατάστασης με αρμοδιότητες την τήρηση του γενικού πρωτοκόλλου – αρχείου του Δήμου, την  εξυπηρέτηση του Τηλεφωνικού Κέντρου –  Πληροφορίες – γενικά καθήκοντα διοικητικής μέριμνας και τον απαλλάσσουμε  από τα ίδια καθήκοντα που του είχαν ανατεθεί ως κύρια με την 1086/2014 απόφαση.

 

ΣΤ. Τοποθετούμε τον υπάλληλο ΙΔΑΧ ειδικότητας Διοικητικών, ΓΕΩΡΓΙΟ ΓΙΑΛΑΜΑ του Νικολάου,  με παράλληλα καθήκοντα, στο Γραφείο Ταμείου & Διοικητικής Εκτέλεσης του Τμήματος  Εσόδων Δημοτικής Περιουσίας & Ταμείου της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών.

Ζ. Τοποθετούμε την υπάλληλο ΜΠΑΡΜΠΑΡΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ του Αντωνίου, κλάδου ΔΕ Διοικητικού με κύρια καθήκοντα στο Γραφείο Τουρισμού του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και στο Αυτοτελές Γραφείο Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων, με καθήκοντα τη Διοικητική υποστήριξη των Γραφείων αυτών, σύμφωνα με τις εντολές, οδηγίες και κατευθύνσεις του αρμόδιου Αντιδημάρχου .

(Ζ1) Τοποθετούμε την ανωτέρω υπάλληλο με παράλληλα καθήκοντα στη Δ/νση Πολεοδομικού Σχεδιασμού Υπηρεσίας Δόμησης & Περιβάλλοντος με αρμοδιότητες τη διοικητική – γραμματειακή υποστήριξη της Δ/νσης και απαλλάσσουμε αυτήν από τα ίδια καθήκοντα που της είχαν ανατεθεί ως κύρια με την 1086/2014 απόφαση.

Η) Τροποποιείται η σειρά αναπλήρωσης στην εξυπηρέτηση του Γραφείου Πρωτοκόλλου, σε περίπτωση απουσίας της υπαλλήλου Μαρίας Ραγκούση ως εξής:

α) Ανδρέας Κανάλης

β) Μανιατάκου Νικολέττα

γ) Μπαρμπαρή Αλεξάνδρα

δ) Κυριακή Μαυρίδου

 

Εξουσιοδοτούμε τους ανωτέρω υπαλλήλους για την υπογραφή κάθε εγγράφου σχετικού με τις αρμοδιότητες που τους ανατέθηκαν.

Κατά τα λοιπά ισχύει η υπ’ αριθ. 1086/2014 απόφαση (ΑΔΑ ΒΧ9ΦΩΞΓ – 2Β8)  όπως έχει τροποποιηθεί & συμπληρωθεί.

Η παρούσα  ισχύει από την υπογραφή της και μέχρι να τροποποιηθεί, να συμπληρωθεί ή να ανακληθεί με νεότερη απόφαση.

Από την εφαρμογή της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του προϋπολογισμού του Δήμου.

 

                                                                                                               Ο  ΔΗΜΑΡΧΟΣ

 

 

Εσωτερική Διανομή :                                                                                    ΜΑΡΚΟΣ Ι. ΚΩΒΑΙΟΣ

1. Αρχείο Αποφάσεών μας

(αποστολή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο)

2. Γραφεία κ.κ.  Αντιδημάρχων

3. Γραφείο κ. Προέδρου Δ.Σ.

4. Προέδρους Δημοτικών & Τοπικών Κοινοτήτων

5. Οργανικές Μονάδες Δήμου

6. Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού

7. Αναφερόμενους υπαλλήλους