Τροποποίηση της 385/2017 απόφασης περί «Επανατοποθέτησης υπαλλήλων στις οργανικές μονάδες του Δήμου, ανάθεση αρμοδιοτήτων και υπογραφών» Α Π Ο Φ Α Σ Η – 867 –

                                                                    ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ  ΣΤΟ  ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                           Πάρος  11  Σεπτεμβρίου  2017        
     ΝΟΜΟΣ  ΚΥΚΛΑΔΩΝ                                   
        ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ                                        Αρ. Πρωτ.: 12802           
     ΓΡΑΦΕΙΟ  ΔΗΜΑΡΧΟΥ                                       
 
 
 
ΘΕΜΑ:  Τροποποίηση της 385/2017 απόφασης περί «Επανατοποθέτησης υπαλλήλων στις οργανικές μονάδες του Δήμου, ανάθεση αρμοδιοτήτων και υπογραφών»
 
                Α Π Ο Φ Α Σ Η     –  867      –
    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ  ΠΑΡΟΥ
 
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις της παρ. 1δ του άρθρου 86 και το άρθρο 88 του Ν. 3463/06 (ΦΕΚ 114/Α΄/8-6-2006) «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων».
2. Τις διατάξεις της περ. (δ) της παρ. 1 του άρθρου 58 «Αρμοδιότητες Δημάρχου» του Ν. 3852/10 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα  Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/Α΄/ 2010).
3. Τις διατάξεις των άρθρων 94, 95 και των παρ. 1η,3 & 5 του άρθρου 257 του Ν. 3852/10 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα  Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/Α΄/ 2010).
4. Τις υπ’ αριθ. 4/2011 & 7/2011 αποφάσεις Δημάρχου Πάρου για την κατάταξη του προσωπικού που μετατάχθηκε στο Δήμο μας μετά την εφαρμογή του Ν. 3852/2010, σε προσωποπαγείς θέσεις της αντίστοιχης κατηγορίας, κλάδου ή ειδικότητας και το υπ’ αριθ, 655/Β΄/20-4-2011.
5. Τις διατάξεις του άρθρου 72 του Ν. 3584/2007 (ΦΕΚ 143/Α΄/28-6-2007) «Κύρωση του Κώδικα κατάστασης Δημοτικών & Κοινοτικών Υπαλλήλων.
6. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Πάρου ΦΕΚ 2583/Β΄/24-9-2012, τροποποίηση  ΦΕΚ 1507/Β΄/20-6-2013.
7. Τις λειτουργικές ανάγκες των οργανικών μονάδων, το σύνολο του υπηρετούντος προσωπικού, τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, την εμπειρία  και  τις ειδικές γνώσεις των υπηρετούντων υπαλλήλων.
8. Τις μεταβολές του προσωπικού (συνταξιοδοτήσεις, αποχωρήσεις, μετατάξεις, αποσπάσεις κ. ά.)
9. Τις εγκυκλίους του ΥΠ.ΕΣ.Α &Η.Δ. αριθ. 45/οίκ.7430/28-12-2010 και 48/οίκ. 74571/28-12-2010, το υπ’ αριθ. πρωτ. 41024/3-11-2011 διευκρινιστικό έγγραφο του ΥΠ.ΕΣ.
10. Τις διατάξεις του Ν. 3861/2010 «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο "Πρόγραμμα Διαύγεια" και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 112/Α΄/2010).
11. Τις υπ’ αριθμ. 385/2017 και 523/2017 προηγούμενες αποφάσεις μας, σχετικές με την επανατοποθέτηση του προσωπικού στις οργανικές μονάδες και την ανάθεση καθηκόντων & υπογραφών.
12. Τις υπ’ αριθμ. 810/2017 και 813/2017 προηγούμενες αποφάσεις μας σχετικές με την απαλλαγή από τα καθήκοντα αναπληρώτριας προϊσταμένης της υπαλλήλου Βασιλικής Ζαμπούνη και  τοποθέτησης νέων αναπληρωτών προϊσταμένων των υπαλλήλων Φαρούπου Κυριακής και Τζανακοπούλου Ευγενίας στη Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών και το Τμήμα Εσόδων, Δημοτικής Περιουσίας & Ταμείου αντίστοιχα.
13. Την υπ’ αριθμ. 167/2017 προηγούμενη απόφασή μας περί αναπλήρωσης του αναπληρωτή προϊσταμένου της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
14. Την ανάκληση της μετάταξης της υπαλλήλου Ειρήνης Τζογάνη του Δημητρίου, η οποία είχε τοποθετηθεί στο Τμήμα Λογιστικό & Επιμελητείας της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών και τη συνταξιοδότηση του υπαλλήλου Αντωνόπουλου Δημητρίου του Γεωργίου, υπαλλήλου του Τμήματος Εσόδων, Δημοτικής Περιουσίας & Ταμείου της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
15. Τις υπηρεσιακές ανάγκες και την υποχρέωσή μας για εύρυθμη, αποτελεσματική και αποδοτική λειτουργία του συνόλου των δημοτικών υπηρεσιών.
16. Το γεγονός ότι από την έκδοση και εφαρμογής της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του προϋπολογισμού του Δήμου.
 
        Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
 
 
Τροποποιούμε και συμπληρώνουμε  την υπ’ αριθμ.  385/2017 προηγούμενη απόφασή μας ως εξής:
 
Α.   ΚΑΤΑΝΟΜΗ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ  ΜΟΝΑΔΕΣ
 
Κατανέμουμε και τοποθετούμε το προσωπικό του Δήμου Πάρου σε Διευθύνσεις, Τμήματα και Γραφεία ως κατωτέρω:
 
 
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ   ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
 
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
 
Αναπληρώτρια Προϊσταμένη Διεύθυνσης
 
Φαρούπου Κυριακή του Λεωνίδα, κλάδου ΠΕ Διοικητικού (Οικονομικού)
 
 
Τμήμα Λογιστικό και Επιμελητείας
 
Γραφείο Λογιστικής Παρακολούθησης & εκκαθάρισης & εντολής δαπανών έργων & προμηθειών
 
                      Τοποθετούνται με κύρια καθήκοντα:
 
Σιφναίος Ιωάννης του Πέτρου, κλάδου ΔΕ1 Διοικητικών
Φαρούπου Κυριακή του Λεωνίδα, κλάδου ΠΕ Διοικητικού
 
Τμήμα Εσόδων Δημοτικής Περιουσίας και Ταμείου
 
 
Αναπληρώτρια Προϊσταμένη  Τμήματος
 
Τζανακοπούλου Ευγενία του Παντελεήμονος, κλάδου ΤΕ Διοικητικών – Λογιστών
 
 
Γραφεία Διαχείρισης & Εσωτερικού Ελέγχου Εσόδων & Ελέγχου & Διαχείρισης Ειδικών Δημοτικών Υπηρεσιών
 
                      Τοποθετούνται με κύρια καθήκοντα:
 
Κανίογλου – Μουμουλίδου  Παναγιώτα του Νικολάου, ΙΔΑΧ, κατηγορίας/ κλάδου ΔΕ Διοικητικού
Καλαπούτης Σαράντης του Γεωργίου, κλάδου ΔΕ Διοικητικών
Μακρή Καλλιόπη του Αθανασίου, κλάδου ΔΕ Διοικητικού – Λογιστικού
Μαυρίδου Κυριακή του Λεοντίου, κλάδου ΔΕ Διοικητικού – Λογιστικού
Τζανακοπούλου Ευγενία του Παντελεήμονα, κλάδου ΤΕ17 Διοικητικών – Λογιστών
                       Τοποθετούνται με συμπληρωματικά καθήκοντα:
 
Γαβαλάς Νικόλαος του Μηνά, κλάδου ΤΕ3 Τεχνολόγων Πολιτικών Μηχανικών (όπου απαιτείται η συνδρομή του παράλληλα με τα κύρια καθήκοντά του στη Δ/νση Πολεοδομικού Σχεδιασμού Υπηρεσίας Δόμησης & Περιβάλλοντος)
Ζαμπούνη Βασιλική του Ιωάννου, κλάδου ΠΕ1 Οικονομολόγων
με αρμοδιότητες: Μηνιαία εκκαθάριση ΔΕΗ, Εποχικότητες, επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων.
Περαντινού Παρασκευή του Κωνσταντίνου, κλάδου ΠΕ1 Διοικητικών
 
                                        Γραφείο Δημοτικής Περιουσίας
 
                      Τοποθετούνται με κύρια καθήκοντα:
 
Κανίογλου – Μουμουλίδου  Παναγιώτα του Νικολάου, ΙΔΑΧ, κατηγορίας/ κλάδου ΔΕ Διοικητικού
Τζανακοπούλου Ευγενία του Παντελεήμονα, κλάδου ΤΕ17 Διοικητικών – Λογιστών
 
 
                     Τοποθετούνται με συμπληρωματικά καθήκοντα:
 
 
Ζαμπούνη Βασιλική του Ιωάννου, κλάδου ΠΕ1 Οικονομολόγων
Αλεξιάδου Σοφία του Βασιλείου, κλάδου ΤΕ5 Τοπογράφων Μηχανικών (όπου απαιτείται η συνδρομή της παράλληλα με τα κύρια καθήκοντά της στη Δ/νση Πολεοδομικού Σχεδιασμού Υπηρεσίας Δόμησης & Περιβάλλοντος )
 
 
  ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ  ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
 
Τμήμα Συγκοινωνιών, Μεταφορών και Ηλεκτρομηχανολογικών  Έργων
 
                         Γραφείο Προμηθειών, Διαχείρισης Υλικών και Αποθήκης
 
 
                                        Τοποθετούνται με κύρια καθήκοντα:
 
Ρούσσου Μαρουσώ του Νικολάου, κλάδου ΔΕ1 Διοικητικών
Τατάρογλου Παρθένα του Παναγιώτη, κλάδου  ΤΕ Διοικητικών – Λογιστών
Οι αρμοδιότητες της Δ/νσης, των  Τμημάτων και των επί μέρους γραφείων και υπηρεσιών  είναι αυτές που περιγράφονται στο άρθρο 15 του Ο.Ε.Υ. Ειδικότερα το Γραφείο Προμηθειών σχεδιάζει και εισηγείται τις εσωτερικές διαδικασίες για την κατάρτιση προγράμματος των απαιτούμενων προμηθειών και υπηρεσιών για κάθε είδους εκδηλώσεις που πραγματοποιεί ο Δήμος στο πλαίσιο λειτουργίας της Τουριστικής Επιτροπής και του Αυτοτελούς Γραφείου Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
 
                                Τοποθετούνται με συμπληρωματικά καθήκοντα:
 
Μπαρμπαρή Αλεξάνδρα του Αντωνίου, κλάδου ΔΕ Διοικητικών – Γραμματέων    
Με αρμοδιότητα το σχεδιασμό σε συνεργασία με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο, την  εισήγηση, τις εσωτερικές διαδικασίες για την κατάρτιση προγράμματος των απαιτούμενων προμηθειών και υπηρεσιών για κάθε είδους εκδηλώσεις που πραγματοποιεί ο Δήμος στο πλαίσιο λειτουργίας της Τουριστικής Επιτροπής και του Αυτοτελούς Γραφείου Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
 
 
Β. Απαλλάσσονται από τα καθήκοντα που τους είχαν ανατεθεί με τις 385/2017 και 523/2017 αποφάσεις μας οι υπάλληλοι:
Καλαπούτης Σαράντης απαλλάσσεται από τα κύρια καθήκοντα στο    Τμήμα Έργων Υποδομής & Κτιρίων, Οδοποιίας, Συντηρήσεων & Γενικών Τεχνικών Εργασιών της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και τα συμπληρωματικά καθήκοντα στο Γραφείο Προμηθειών, Διαχείρισης Υλικών & Αποθήκης του ίδιου Τμήματος.
Μακρή Καλλιόπη απαλλάσσεται από τα κύρια καθήκοντα στο Γραφείο Προμηθειών, Διαχείρισης Υλικών & Αποθήκης του Τμήματος Έργων Υποδομής & Κτιρίων, Οδοποιίας, Συντηρήσεων & Γενικών Τεχνικών Εργασιών της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και των συμπληρωματικών καθηκόντων στο γραφείο Υποστήριξης Ν.Π.Δ.Δ., του Τμήματος Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών, για την  διοικητική & λογιστική υποστήριξη των Σχολικών Επιτροπών Α΄ βάθμιας και Β΄βάθμιας Εκπαίδευσης,  καθώς και από την αναπλήρωση στο Γραφείο Διοικητικής Μέριμνας (Πρωτόκολλο)
 
 
Κατά τα λοιπά ισχύουν ως έχουν η υπ’ αριθμ. 385/2017  (ΑΔΑ : 6ΧΤΜΩΞΓ-ΞΣ9) και 523/2017 (ΑΔΑ: 6ΧΡΤΩΞΓ-ΧΞ9) προηγούμενες αποφάσεις μας.
Η παρούσα  ισχύει από την υπογραφή της και μέχρι να τροποποιηθεί, να συμπληρωθεί ή να ανακληθεί με νεότερη απόφαση.
 
 
                                                                                                          Ο  ΔΗΜΑΡΧΟΣ
 
 
Κοινοποίηση :                                                                            ΜΑΡΚΟΣ Ι. ΚΩΒΑΙΟΣ
Αναφερόμενους υπαλλήλους
Εσωτερική Διανομή :
1. Αρχείο Αποφάσεών μας
2. Γραφεία κ.κ.  Αντιδημάρχων
3. Γραφείο κ. Προέδρου Δ.Σ.
4. Προέδρους Δημοτικών & Τοπικών Κοινοτήτων (Η.Τ.)
5. Οργανικές Μονάδες Δήμου (Η.Τ.)
6. Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (για ενημέρωση των ατομικών υπηρεσιακών φακέλων)a