Το Φεστιβάλ Παριανής Οινογαστρονομίας θα πραγματοποιηθεί στις 16 – 18 Σεπτεμβρίου 2011 (Παρασκευή – Κυριακή) στην Παροικία στην κεντρική πλατεία της Μαντώ Μαυρογένους, με ώρες λειτουγίας 10:00 πμ -12:00 μμ .

 


                                 


   ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ                               Παροικία   Πάρου:  27/6/2011


ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ


 ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ                                            


 


 


ΟΜΑΔΑ ΟΙΝΟΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ                   


 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ


 


          ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΡΙΑΝΗΣ ΟΙΝΟΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ 2011


                    PAROS FOOD & WINE FESTIVAL 2011


 


Το Φεστιβάλ Παριανής Οινογαστρονομίας θα πραγματοποιηθεί στις 16 – 18 Σεπτεμβρίου 2011 (Παρασκευή – Κυριακή) στην Παροικία στην κεντρική πλατεία της Μαντώ Μαυρογένους, με ώρες λειτουγίας 10:00 πμ -12:00 μμ


(συνεχόμενο ωράριο).


 


Φιλοσοφία της έκθεσης: Προώθηση Καταγραφή και ανάδειξη των Παριανών προϊόντων και βελτίωση της εμπορευσιμότητάς τους, με παράλληλη παρουσίαση τοπικών επιχειρήσεων που προσφέρουν ντόπια αγροτικά προϊόντα και υπηρεσίες.


 


Οι εκθέτες, θα πρέπει να τονίζουν και να προβάλλουν το νησί  όπως και να φροντίσουν η διακόσμησή τους να παίρνει αναφορά από τη Πάρο γενικότερα.


Επιθυμία  της Οργανωτικής Επιτροπής είναι  να μην μετατοπισθεί το κύριο βάρος της έκθεσης σε προϊόντα άσχετα με την Πάρο  και  τα παραγόμενα προϊόντα της.


Ως εκ τούτου θα ζητηθεί κατά περίπτωση από τους εκθέτες λεπτομερής περιγραφή των προϊόντων τους (που θα πρέπει να προέρχονται ή να παρασκευάζονται στην Πάρο) και του τρόπου προβολής τους στα πλαίσια της έκθεσης.


 


Δικαίωμα συμμετοχής:


 


Δικαίωμα συμμετοχής στο Φεστιβάλ έχουν:


 


     1) Συνεταιρισμοί και Αγροτικοί Σύλλογοι.


     2)Σύλλογοι και Ενώσεις που τα μέλη τους παράγουν τοπικά προϊόντα και επιθυμούν να τα προβάλλουν και να τα εμπορευθούν.


    3)Οινοποιεία


    4)Μεταποιητές και έμποροι προϊόντων


     5) Ζαχαροπλαστεία & φούρνοι που έχουν συσκευασμένα τοπικά προϊόντα


     6) Χειροποίητα κεραμικά, κοσμήματα & αντικείμενα τοπικής λαϊκής τέχνης


     7) Βιβλία μαγειρικής (με έμφαση στη τοπική κουζίνα)


Όλοι οι χορηγοί του Φεστιβάλ, σε ειδικό χώρο χορηγών.


 


Επίσης, δικαίωμα συμμετοχής σε ομαδικά περίπτερα που θα παρέχει κατ’ εξαίρεση η Οργανωτική Επιτροπή, έχουν:


 


– Σύλλογοι, Φορείς και Ενώσεις που ασχολούνται με το τουριστικό προϊόν μπορούν να προβάλλουν και να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους μέσα από το διπλό περίπτερο της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου χωρίς δικαίωμα εμπορικών συναλλαγών.


 


Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί – σύλλογοι και φορείς του νησιού που θέλουν να παρουσιάσουν το έργο τους, περιβαλλοντικές οργανώσεις, Μ.Κ.Ο. κ.λ.π., συμμετέχουν εφόσον το επιθυμούν σε ένα (1) κοινόχρηστο περίπτερο που διαθέτει για τον σκοπό αυτό η Οργανωτική Επιτροπή, τοποθετώντας σε ειδικά stands τα ενημερωτικά τους φυλλάδια και μπροσούρες.


 


Η Οργανωτική Επιτροπή του Φεστιβάλ, διατηρεί το δικαίωμα χρήσης του χώρου, για το συγκεκριμένο τριήμερο κατά την κρίση της και σε συνεργασία με τη Δημοτική Αστυνομία και τους διαπιστευμένους εθελοντές θα τηρεί την σωστή λειτουργία και τάξη.


 


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ


Όσοι πληρούν τις  προϋποθέσεις που αναλύθηκαν σε προηγούμενο κεφάλαιο και έχουν ή σκοπεύουν να εξασφαλίσουν τις απαραίτητες άδειες, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση για συμμετοχή στο Φεστιβάλ, στο Γραφείο της Τουριστικής Επιτροπής  του Δήμου Πάρου από την Δευτέρα 27η Ιουνίου έως και τις 15η Ιουλίου 2011, ημέρα Παρασκευή και ώρα 02:00 μμ. 


 


Οι αιτούντες παραδίδουν συμπληρωμένη πλήρως την σχετική  αίτηση, σχετικά με τον καθορισμό του χώρου της έκθεσης, την χρονική της περίοδο, την παραχώρηση του κοινόχρηστου χώρου έναντι συγκεκριμένου τιμήματος(Ν .1080 σε συνδυασμό με τον Ν 1828), η οποία παίρνει αύξουσα  αρίθμηση και αριθμό πρωτοκόλλου από την Υπηρεσία Πρωτοκόλλου.


 Επιλέγουν το επιθυμητό σημείο τοποθέτησης του περιπτέρου τους από το σχετικό τοπογραφικό  που θα βρίσκεται στο Γραφείο της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου. Τηρείται αυστηρή σειρά χρονικής προτεραιότητας.


Για συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, ομοειδείς, δίνεται η δυνατότητα να υποβληθεί κοινή αίτηση για ενιαίο χώρο (περίπτερο).


Σε ιδιαίτερες περιπτώσεις, η Οργανωτική Επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των θέσεων των  περιπτέρων. Η Οργανωτική Επιτροπή δεν δεσμεύεται για την παραχώρηση διπλού περιπτέρου, καθώς αυτό θα εξαρτηθεί  από τη συνολική συμμετοχή και τη φέρουσα ικανότητα του χώρου που θα διεξαχθεί η έκθεση. 


 


Οι αιτούντες θα πληροφορηθούν για την έγκριση  του αιτήματός τους εντός του  δεκαημέρου από 20 Ιουλίου έως 29 Ιουλίου 2011.


 


Σε περίπτωση που  θα υπάρξουν ελεύθερες θέσεις μετά τις προθεσμίες υποβολής αιτήσεων, εξετάζεται η περίπτωση παράτασης της προθεσμίας.


 


Σε περίπτωση που οι συμμετοχές ξεπεράσουν τις προβλεπόμενες θέσεις καθώς και 10 ακόμα  επιλαχόντες, η περίοδος υποβολής αιτήσεων θα κλείσει νωρίτερα από τις προβλεπόμενες προθεσμίες για επεξεργασία και έγκριση ή απόρριψη αιτήσεων.


 


Κατηγορίες εκθετών – Κόστος συμμετοχής:


 


α) Πάσης φύσεως Εμπορικοί  εκθέτες Σύλλογοι και Συνεταιρισμοί,


 


β) περίπτερα Οργανωτικής  Επιτροπής Τουριστικής προβολής, Συλλόγων και Δήμου Πάρου


 


γ) περίπτερα χορηγών. 


 


Θα χρησιμοποιηθούν τα ήδη υπάρχοντα στέγαστρα της πλατείας, προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις του Φεστιβάλ για τις ανάγκες κυρίως των Συλλόγων, φορέων κτλ. Στην είσοδο του Φεστιβάλ για τις ανάγκες της Οργανωτικής Ομάδας θα στηθεί Παριανό παραδοσιακό σπίτι. Όλα τα υπόλοιπα περίπτερα θα είναι τύπου Gazebο, τα οποία θα παρέχει η Οργανωτική Επιτροπή στους εκθέτες.


 


Το τέλος παραχώρησης κοινόχρηστων χώρων για την εγκατάσταση περιπτέρων καθορίζεται σε 40 ευρώ / τ.μ.


 


Ο κοινόχρηστος χώρος που παραχωρείται για εμπορικά περίπτερα είναι:


Α’ περίπτωση: 3Χ3=9m2


Β’ περίπτωση: 6Χ3=18 m2


 


Η άδεια χρήσης του παραχωρημένου κοινόχρηστου χώρου χορηγείται αποκλειστικά και μόνο για το χρονικό διάστημα που θα πραγματοποιηθεί η έκθεση ήτοι 16, 17, 18 Σεπτεμβρίου 2011.


Μετά την έγκριση της συμμετοχής, η πληρωμή θα γίνεται με κατάθεση όλου του ποσού, ως Τέλος Κατάληψης Κοινόχρηστων Χώρων για τη τριήμερη συμμετοχή στο Φεστιβάλ στο αρμόδιο  Γραφείο, στο Ταμείο εσόδων του Δήμου Πάρου, μέχρι την 10η Αυγούστου 2011 και ώρα 13:00μμ.


 


Η ακύρωση συμμετοχής με υπαιτιότητα του εκθέτη, γίνεται δεκτή μόνο εγγράφως όπως ή δήλωση συμμετοχής. Έγκαιρο και εύλογο χρονικό διάστημα θεωρούνται οι 30 μέρες νωρίτερα της ορισμένης ημερομηνίας έναρξης του Φεστιβάλ 16 Σεπτεμβρίου 2011. Σε αυτή την περίπτωση τα χρήματα θεωρούνται ως αχρεωστήτως καταβληθέντα και επιστρέφονται σύμφωνα με τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας και κατόπιν προσκόμισης της πρωτότυπης απόδειξης είσπραξης της ταμειακής υπηρεσίας του Δήμου Πάρου. Κατόπιν της ημερομηνίας αυτής τα χρήματα που έχουν καταβληθεί δεν επιστρέφονται.


 


Παροχές στους συμμετέχοντες:


 


Όλα τα εκθεσιακά περίπτερα απολαμβάνουν νυχτερινή φύλαξη, ηλεκτροδότηση, γενικό φωτισμό και ηχητικές εγκαταστάσεις για μουσική και ανακοινώσεις, συνεργεία καθαρισμού κοινόχρηστων χώρων, internet.


 


Για οποιαδήποτε επιπλέον παροχή, οι συμμετέχοντες οφείλουν να υποβάλλουν γραπτώς τα αιτήματά τους στην Οργανωτική Επιτροπή.


 


 


Υποχρεώσεις και δικαιώματα των συμμετεχόντων:


 


Όλοι οι συμμετέχοντες υποχρεούνται να σέβονται τον κανονισμό λειτουργίας της Αγροτικής – Εμπορικής Έκθεσης που είναι θα δημοσιευμένος στο πίσω μέρος της αίτησης συμμετοχής αλλά και στην επίσημη ιστοσελίδα του Φεστιβάλ


Η εφαρμογή του κανονισμού λειτουργίας γίνεται από την  Δημοτική Αστυνομία και τους πιστοποιημένους  εθελοντές – βοηθούς της Οργανωτικής  Επιτροπής.


 


Σε ότι αφορά άλλες εξειδικευμένες πληροφορίες για την λειτουργία της Αγροτικής – Εμπορικής Έκθεσης, η Οργανωτική Επιτροπή θα προβεί σε ανακοινώσεις το επόμενο διάστημα.


 


Με εκτίμηση,


Η οργανωτική Επιτροπή της ΟΜΑΔΑ ΟΙΝΟΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ


 


Email: touristoffice@paros.gr τηλ. επικοιν. 2284360170