ΑΠΕΝΤΟΜΩΣΗ-ΜΥΟΚΤΟΝΙΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ

ΑΠΕΝΤΟΜΩΣΗ-ΜΥΟΚΤΟΝΙΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΑΡΟΙΚΙΑΣ-ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ (ΤΜ. ΠΑΛΑΙΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ, ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΟΥ), ΝΑΟΥΣΑ-ΜΑΡΠΗΣΣΑ (ΤΜΗΜΑ ΠΑΛΑΙΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΝΤΟΜΩΣΗ –ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ (ΜΙΚΡΟΒΙΟΚΤΟΝΙΑ ) ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΟΥ ΕΤΟΥΣ 2015

 

 

 

 

 

   ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                              Πάρος   04  Ιουνίου 2015

        ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ                                                 Αριθ.πρωτ.: 7153

           ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ

Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

ΤΜΗΜΑ ΚΑΘ/ΤΑΣ  ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥ

Ταχ.Δ/νση:Παροικία Πάρου

 Ταχ.Κώδικας : 84400

Πληροφορίες: Γεώργιος Νίκας                          

Τηλέφωνο :2284360160-60161                                 

Fax:22840-23228                                                   

Ε-mail: gnikas@paros.gr                                            

 

ΘΕΜΑ: «Ανακοίνωση σχετικά με την ανάθεση της παροχής υπηρεσιών για την ΑΠΕΝΤΟΜΩΣΗ – ΜΥΟΚΤΟΝΙΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΑΡΟΙΚΙΑΣ –ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ (ΤΜ ΠΑΛAΙΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ, ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΟΥ) ΝΑΟΥΣΑ –ΜΑΡΠΗΣΣΑ (ΤΜΗΜΑ ΠΑΛΑΙΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΝΤΟΜΩΣΗ-ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ (ΜΙΚΡΟΒΙΟΚΤΟΝΙΑ) ΤΩΝ  ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΟΥ ΕΤΟΥΣ 2015, CPV: 90921000-9 σε βάρος του Κ.Α. 20-6279.005 του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου Πάρου, οικονομικού έτους 2015 και έως του ποσού των 2.962,64 € (δύο χιλιάδες εννιακόσια εξήντα δύο ευρώ και εξήντα τέσσερα λεπτά ) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 16%».

 

 

Ο Δήμος Πάρου, προκειμένου για την κάλυψη των αναγκών του στις εργασίες ΑΠΕΝΤΟΜΩΣΗΣ – ΜΥΟΚΤΟΝΙΑΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΕΝΤΟΜΩΣΗΣ-ΜΙΚΡΟΒΙΟΚΤΟΝΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ –ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΟΥ CPV: 90921000-9 με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης, συνολικής δαπάνης έως ύψους ποσού 2.962,64 € (δύο χιλιάδες εννιακόσια εξήντα δύο ευρώ και εξήντα τέσσερα λεπτά)συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 16%, σε βάρος του Κ.Α. 20-6279.005 του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου, οικονομικού έτους 2015, για τον οποίο έχουν προβλεφθεί σχετικές πιστώσεις, σύμφωνα  με την υπ΄ αριθμ. Α-587/27-05-2015 Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης  ύψους ποσού  2.962,64 € (δύο χιλιάδες εννιακόσια εξήντα δύο ευρώ και εξήντα τέσσερα λεπτά) σε βάρος του ως άνω κωδικού, η οποία εγκρίθηκε με την υπ. αριθ. 67/2015 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου περί «Έγκρισης  ανάληψης υποχρέωσης, δέσμευσης και ψήφισης διάθεσης πιστώσεων προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2015 Δήμου Πάρου», η οποία έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο Διαύγεια με Α.Δ.Α.:79Θ3ΩΞΓ-3ΒΟ και στην ιστοσελίδα του Δήμου Πάρου http://www.paros.gr

 

Η εργασία θα πραγματοποιηθεί με βάση τις διατάξεις του Π.Δ 28/80, του Ν. 3463/2006 «Κύρωση Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα», όπως αυτές συμπληρώνονται από τις διατάξεις του άρθρου 20 παρ. 13 του Ν. 3731/08 και της υπ. αριθμ. 2037 αρ. εγκυκλ. 2/11.01.2007 εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α., του Ν.3852/2010, του Π.Δ/τος 60/2007 , του Ν.4270/2014 και με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή.

Επί της καθαρής τιμολογιακής αξίας πραγματοποιείται παρακράτηση φόρου εισοδήματος σε ποσοστό 8% σύμφωνα με (παρ.2 του άρθρου 64 του Ν.4172/13, όπως τροποποιήθηκε με την περίπτ. 16 της υποπαρ. Δ1 του άρθρου πρώτου του Ν. 4254/14), (παρ.11 του άρθρου 72 του Ν.4172/13, όπως τροποποιήθηκε από την παρ. 4 του άρθρου 26 του Ν. 4223/13) ,  καθώς και παρακράτηση 0,10% υπέρ της Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν.4013/2011 (Φ.Ε.Κ. 204 Α/15-09-2011). Η ως άνω κράτηση θα βαρύνει τον μειοδότη, ο δε Φ.Π.Α. θα βαρύνει το Δήμο Πάρου.

Η εργασία θα πραγματοποιηθεί τα χρονικά διαστήματα που αναφέρονται στην Τεχνική Έκθεση της μελέτης(19/2015) και  κατόπιν συνεννόησης με το Τμήμα Καθαριότητας Ανακύκλωσης και Πρασίνου  . Η πληρωμή της αξίας της εργασίας θα πραγματοποιηθεί μετά την οριστική  παραλαβή της  από την αρμόδια Επιτροπή Παραλαβής του Δήμου Πάρου.

Παρακαλούμε σε περίπτωση ενδιαφέροντος όπως αποστείλετε σύμφωνα με τα ανωτέρω, την προσφορά σας βασισμένη στις προϋποθέσεις που αναφέρονται στη υπ΄ αριθμ. 19/2015 μελέτη της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού Υπηρεσίας        Δόμησης  και Περιβάλλοντος του Δήμου Πάρου και την καταθέσετε στο Γραφείο Πρωτοκόλλου υπόψη της Επιτροπής Διεξαγωγής Δημοπρασιών και Αξιολόγησης προσφορών Παροχής Υπηρεσιών έτους 2015, όπως συστάθηκε με την υπ. αριθμ. 11/20-02-2015 (Α.Δ.Α.: 76Ο3ΩΞΓ-ΘΡΚ) απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου, έως και την Παρασκευή 12/06/2015 και ώρα 15:00 μ.μ., σε ΚΛΕΙΣΤΟ & ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ φάκελο εκεί που εσωκλείεται, στον οποίο θα αναγράφονται ευκρινώς τα ακόλουθα:

α. Η ένδειξη "ΠΡΟΣΟΧΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ" με κεφαλαία γράμματα.

β. H λέξη "ΠΡΟΣΦΟΡΑ" με κεφαλαία γράμματα

γ. Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα.

δ. Αφορά: «παροχή υπηρεσιών για ΑΠΕΝΤΟΜΩΣΗ – ΜΥΟΚΤΟΝΙΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΝΤΟΜΩΣΗ-ΜΙΚΡΟΒΙΟΚΤΟΝΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ –ΣΧΟΛΕΙΩΝ Δήμου Πάρου , CPV: 90921000-9».

Επισημαίνεται ότι όλες οι προσφορές πρέπει να είναι υπογεγραμμένες και σφραγισμένες.

Μέσα στο φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα σχετικά με αυτήν στοιχεία και ειδικότερα, ως εξής:

¾              Στον κυρίως φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα παρακάτω ζητούμενα δικαιολογητικά:

1)     Πιστοποιητικό της αρμόδιας αρχής της χώρας εγκατάστασής, περί εγγραφής τους στα μητρώα του οικείου επιμελητηρίου ή σε ισοδύναμους επαγγελματικούς καταλόγους.

2)     Υπεύθυνη Δήλωση, του Ν.1599/86, στην οποία θα δηλώνονται τα εξής:

·        Έλαβα γνώση των όρων του διαγωνισμού τους οποίους και αποδέχομαι πλήρως.

·        Δεν υπάρχουν νομικοί περιορισμοί στη λειτουργία της Επιχείρησης.

·        Δεν έχω αποκλεισθεί, από την συμμετοχή σε διαγωνισμούς του Δημοσίου.

·        Δεν έχω κάνει ψευδείς ή ανακριβείς δηλώσεις κατά την παροχή πληροφοριών που ζητούνται από την Υπηρεσία.

·        Δεν έχω υποπέσει σε σοβαρά παραπτώματα κατά την άσκηση της επαγγελματικής μου δραστηριότητας.

·        Θα είμαι συνεπής στην εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων που ζητούνται από την Υπηρεσία.

¾              Τα τεχνικά στοιχεία, τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, μέσα στον κυρίως φάκελο με την ένδειξη "ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".

¾              Τα οικονομικά στοιχεία της προσφοράς τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, επίσης μέσα στον κυρίως φάκελο, με την ένδειξη "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".

Οι φάκελοι της τεχνικής και της οικονομικής προσφοράς πρέπει να φέρουν και τις ενδείξεις του κυρίως φακέλου.

Η μη προσκόμιση των παραπάνω δικαιολογητικών, αλλά και η διαπίστωση κατά τον έλεγχο σοβαρής ανειλικρίνειας των στοιχείων συνεπάγεται τον αποκλεισμό από τον διαγωνισμό.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλάβουν την υπ΄ αριθμ. 19/2015 μελέτη της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού Υπηρεσίας    Δόμησης  και Περιβάλλοντος του Δήμου Πάρου σε έντυπη μορφή, από  τα γραφεία του Τμήματος Καθαριότητας Ανακύκλωσης και Πρασίνου της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού Υπηρεσίας Δόμησης και Περιβάλλοντος  του Δήμου Πάρου κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (Πληροφορίες κ. Νίκας Γεώργιος τηλ.2284360160 – fax: 22840-23228, email: gnikas@paros.gr)., μετά την δημοσίευση της παρούσης. Η παραλαβή της μελέτης γίνεται είτε δια των ιδίων, είτε δια του νομίμου εκπροσώπου ή δια νομίμως εξουσιοδοτημένου προς τούτο προσώπου είτε με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) η οποία θα προσκομίσει την σχετική εντολή. Στην περίπτωση παραλαβής της μελέτης, μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), η Αναθέτουσα. Αρχή δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για την έγκαιρη και σωστή παράδοσή της. 

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί την  Δευτέρα 15/6/2015 και ώρα 10:00 π.μ., από την Επιτροπή Διεξαγωγής Δημοπρασιών και Αξιολόγησης προσφορών Παροχής Υπηρεσιών .

Η παρούσα ανακοίνωση να αναρτηθεί αμελλητί στον πίνακα ανακοινώσεων και στην ιστοσελίδα  του Δήμου Πάρου, από την επομένη ημέρα της υπογραφής της. Αντίγραφο της παρούσης, την ίδια ημέρα της ανάρτησης της να δοθεί στην Επιτροπή Διεξαγωγής Δημοπρασιών και Αξιολόγησης προσφορών Παροχής Υπηρεσιών .

 

 

Ο Δήμαρχος Πάρου

 

 

 

Μάρκος Ι. Κωβαίος