Ανακοίνωση σχετικά με την προμήθεια υγειονομικού και φαρμακευτικού υλικού.

 
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                     Πάρος      19-11-2015
ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ                                                Αρ. πρ. :  17285  
ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ
Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΤΜΗΜΑ ΚΑΘ/ΤΑΣ  ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥ
Ταχ.Δ/νση:Παροικία Πάρου
 Ταχ.Κώδικας : 84400
Πληροφορίες: Τατάρογλου Παρθένα                  
Τηλέφωνο :2284360160-60161                                        
Fax:22840-23228                                                                           
Ιστοσελίδα: http://www.paros.gr

                                                                              ΠΡΟΣ: Κάθε ενδιαφερόμενο

 

ΘΕΜΑ: «Ανακοίνωση σχετικά με την ανάθεση της ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ   ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ  για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου Πάρου, του Ν.Π.Δ.Δ. Κ.Π.Π.Α., της Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π., της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ,  και της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ,  οικονομικού έτους 2015 και έως του ποσού των 11.096,19€ (έντεκα χιλιάδες ενενήντα έξι ευρώ και δεκαεννέα λεπτά) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. ».

 

ΣΧΕΤ.:H υπ΄αριθμ.  56/2015 μελέτη της Δ/νσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού Υπ. Δόμησης και Περιβάλλοντος του Δήμου Πάρου.

 

Ο Δήμος Πάρου, προκειμένου για την κάλυψη των αναγκών των υπηρεσιών του , του Ν.Π.Δ.Δ. Κ.Π.Π.Α., της Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π., της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης , της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ,    ενδιαφέρεται για την ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ  ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ CPV : 33690000-3, 33141000-0, 38412000-6,33123100-9, με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης, συνολικής δαπάνης έως ύψους ποσού  11.096,19€ (έντεκα χιλιάδες ενενήντα έξι ευρώ και δεκαεννέα λεπτά) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. (οικονομικού έτους 2015)     .

Η προμήθεια θα πραγματοποιηθεί  κατόπιν συνεννόησης με το Γραφείο Προμηθειών και έπειτα από έγγραφη παραγγελία, ενώ η παράδοση των ειδών θα γίνει  για τις υπηρεσίες του  Δήμου  Πάρου στην αποθήκη υλικών του Δήμου Πάρου , για το Ν.Π.Δ.Δ.  Κ.Π.Π.Α. στο αρμόδιο υπεύθυνο γραφείο τους στο Δήμο Πάρου, για την Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π. στα γραφεία της στο Δήμο Πάρου, για τις Σχολικές Επιτροπές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο αρμόδιο υπεύθυνο  γραφείο στο Δήμο Πάρου.

Ο  Δήμος  Πάρου,   τα νομικά του πρόσωπα  και οι Σχολικές Επιτροπές Πρωτοβάθμιας  και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ,  δεν δεσμεύονται  για την εξάντληση της συμβατικής αξίας. Η πληρωμή της αξίας της προμήθειας θα πραγματοποιηθεί μετά την οριστική, ποιοτική και ποσοτική παραλαβή των ειδών αυτής από την αρμόδια για κάθε περίπτωση  (Δήμο Πάρου,  Ν.Π.Δ.Δ. Κ.Π.Π.Α.,  Κ.Δ.Ε.Π.Α.Π.,  Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης)  Επιτροπή Παραλαβής .

Η προμήθεια θα πραγματοποιηθεί με βάση τις διατάξεις του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. και με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή σε ευρώ.

Επί της καθαρής τιμολογιακής αξίας πραγματοποιείται παρακράτηση φόρου εισοδήματος σε ποσοστό 4% σύμφωνα με το άρθρο 24 του Ν.2198/94 (Φ.Ε.Κ. 43Α/22-3-94) καθώς και παρακράτηση 0,10% υπέρ της Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν.4013/2011 (Φ.Ε.Κ. 204 Α/15-09-2011). Η ως άνω κράτηση θα βαρύνει τον μειοδότη, ο δε Φ.Π.Α. θα βαρύνει το Δήμο Πάρου.

 

Παρακαλούμε σε περίπτωση ενδιαφέροντος όπως αποστείλετε σύμφωνα με τα ανωτέρω, την προσφορά σας βασισμένη στις προϋποθέσεις που αναφέρονται στη υπ΄ αριθμ. 56/2015 μελέτη της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού Υπηρεσία Δόμησης & Περιβάλλοντος   του Δήμου Πάρου και την παραδώσετε στο Γραφείο Πρωτοκόλλου  υπόψη της Επιτροπής Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών έτους 2015 του άρθρου 46 του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. (ΥΑ 11389/93) όπως συστάθηκε με την υπ. αριθμ. 11/2015 (ΑΔΑ :76Ο3ΩΞΓ-ΘΡΚ) απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου,  έως και την   ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ    27-11-2015  και ώρα 15:00 μ.μ., σε ΚΛΕΙΣΤΟ & ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ φάκελο εκεί που εσωκλείεται, στον οποίο θα αναγράφονται ευκρινώς τα ακόλουθα:

α. Η ένδειξη "ΠΡΟΣΟΧΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ" με κεφαλαία γράμματα.

β. H λέξη "ΠΡΟΣΦΟΡΑ" με κεφαλαία γράμματα

γ. Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα.

δ. Αφορά: «Ανάθεση για την ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ   ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ CPV:  33690000-3, 33141000-0, 38412000-6,33123100-9.

 Επισημαίνεται ότι όλες οι προσφορές πρέπει να είναι υπογεγραμμένες και σφραγισμένες.

Μέσα στο φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα σχετικά με αυτήν στοιχεία και ειδικότερα, ως εξής:

¾              Στον κυρίως φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα παρακάτω ζητούμενα δικαιολογητικά:

1)     Πιστοποιητικό της αρμόδιας αρχής της χώρας εγκατάστασής των προμηθευτών, περί εγγραφής τους στα μητρώα του οικείου επιμελητηρίου ή σε ισοδύναμους επαγγελματικούς καταλόγους.

2)     Υπεύθυνη Δήλωση, του Ν.1599/86, στην οποία θα δηλώνονται τα εξής:

·        Έλαβα γνώση των όρων του διαγωνισμού τους οποίους και αποδέχομαι πλήρως.

·        Δεν υπάρχουν νομικοί περιορισμοί στη λειτουργία της Επιχείρησης.

·        Δεν έχω αποκλεισθεί, από την συμμετοχή σε διαγωνισμούς του Δημοσίου.

·        Δεν έχω κάνει ψευδείς ή ανακριβείς δηλώσεις κατά την παροχή πληροφοριών που ζητούνται από την Υπηρεσία.

·        Δεν έχω υποπέσει σε σοβαρά παραπτώματα κατά την άσκηση της επαγγελματικής μου δραστηριότητας.

·        Θα είμαι συνεπής στην εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων που ζητούνται από την Υπηρεσία.

-Τα τεχνικά στοιχεία, τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, μέσα στον κυρίως φάκελο με την ένδειξη "ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".

 

-Τα οικονομικά στοιχεία της προσφοράς τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, επίσης μέσα στον κυρίως φάκελο, με την ένδειξη "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".

Οι φάκελοι της τεχνικής και της οικονομικής προσφοράς πρέπει να φέρουν και τις ενδείξεις του κυρίως φακέλου.

 

Η μη προσκόμιση των παραπάνω δικαιολογητικών, αλλά και η διαπίστωση κατά τον έλεγχο σοβαρής ανειλικρίνειας των στοιχείων συνεπάγεται τον αποκλεισμό από τον διαγωνισμό.

 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλάβουν την υπ΄ αριθμ. 56/2015 μελέτη της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού Υπηρεσία Δόμησης & Περιβάλλοντος του Δήμου Πάρου σε έντυπη μορφή καθώς και τον προϋπολογισμό προσφοράς που θα συμπληρωθεί από τους διαγωνιζόμενους, από την έδρα του Τμήματος Καθαριότητας Ανακύκλωσης και Πρασίνου (Γραφείο Τμήματος Καθαριότητας Ανακύκλωσης και Πρασίνου Δήμου Πάρου, Τ.Κ. 844 00- Παροικία καθημερινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, μετά την δημοσίευση της παρούσης. Πληροφορίες στα τηλ.: 22843-60100 (κέντρο), 22843-60160-1, φαξ: 22840-23228, ,e-mail: thenia@paros.gr κα. Τατάρογλου Παρθένα. Η παραλαβή της μελέτης γίνεται είτε δια των ιδίων, είτε δια του νομίμου εκπροσώπου ή δια νομίμως εξουσιοδοτημένου προς τούτο προσώπου είτε με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) η οποία θα προσκομίσει την σχετική εντολή. Στην περίπτωση παραλαβής της μελέτης, μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), η Αναθέτουσα Αρχή δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για την έγκαιρη και σωστή παράδοσή της. 

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί την  Δευτέρα 30-11-2015 και ώρα 10:00 π.μ., από την Επιτροπή Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών.

Η παρούσα ανακοίνωση να αναρτηθεί αμελλητί στον πίνακα ανακοινώσεων και   στην ιστοσελίδα του Δήμου Πάρου από την επομένη ημέρα της υπογραφής της. Αντίγραφο της παρούσης, την ίδια ημέρα της ανάρτησης της να δοθεί στην Επιτροπή Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών.

 

 

Ο Δήμαρχος Πάρου

 

 

ΜΑΡΚΟΣ  Ι.  ΚΩΒΑΙΟΣ