Ανακοίνωση σχετικά με την ανάθεση της προμήθειας υλικών για την επισκευή συντήρηση λοιπών μονίμων εγκαταστάσεων στο Χ.Υ.Τ.Α., με Κ.Α. 20-6662.001 του προϋπολογισμού εξόδων του ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α.Π.Α., οικονομικού έτους 2015

                                                                          
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                    Πάρος, 27-11-2015 
        ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ                                             Αρ.Πρωτ.:290
          ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ                                                     
        ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΕΡΕΩΝ

ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΠΑΡΟΥ-ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ

Πληροφορίες: Αικατερίνη Κάγκανη

Τηλ: 2284360145

Fax: 22840-23536

E-mail: kkagani@paros.gr                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Ταχ. Δ/νση: Παροικία Πάρου  Τ.Κ. 844 00                       

 

 

 

ΘΕΜΑ: «Ανακοίνωση σχετικά με την ανάθεση της προμήθειας υλικών για την επισκευή συντήρηση λοιπών μονίμων εγκαταστάσεων στο Χ.Υ.Τ.Α., με Κ.Α. 20-6662.001 του προϋπολογισμού εξόδων του ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α.Π.Α., οικονομικού έτους 2015 και έως του ποσού των 2.000,00€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ».

 

Ο ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α.Π.Α., προκειμένου για την κάλυψη των αναγκών του σε υλικά για την επισκευή-συντήρηση λοιπών μονίμων εγκαταστάσεων εντός του ΧΥΤΑ Πάρου-Αντιπάρου , ενδιαφέρεται για την προμήθεια υλικών, με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης, συνολικής δαπάνης έως ύψους ποσού 2.000,00€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 23%, σε βάρος του Κ.Α. 20-6662.001 του προϋπολογισμού εξόδων του ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α.ΠΑ., οικονομικού έτους 2015, για τον οποίο έχουν προβλεφθεί σχετικές πιστώσεις, σύμφωνα  με την υπ΄ αριθμ. A- 42/23-6-2015 Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης ύψους ποσού  2.000,00 € σε βάρος του ως άνω κωδικού, η οποία εγκρίθηκε με την υπ. αριθ.4/2015(ΑΔΑ:Ω9ΓΦΟΡΧΩ-Β4Η) Απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α.Π.Α. περί «Έγκρισης  ανάληψης υποχρέωσης, δέσμευσης και ψήφισης διάθεσης πιστώσεων προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2015 ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α.Π.Α.», η οποία έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο Διαύγεια.

Η προμήθεια θα πραγματοποιηθεί με βάση τις διατάξεις του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. και με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή.

Επί της καθαρής τιμολογιακής αξίας πραγματοποιείται παρακράτηση φόρου εισοδήματος σε ποσοστό 4% σύμφωνα με το άρθρο 24 του Ν.2198/94 (Φ.Ε.Κ. 43Α/22-3-94) καθώς και παρακράτηση 0,10% υπέρ της Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν.4013/2011 (Φ.Ε.Κ. 204 Α/15-09-2011). Η ως άνω κράτηση θα βαρύνει τον μειοδότη, ο δε Φ.Π.Α. θα βαρύνει το ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α.Π.Α.

Η προμήθεια θα πραγματοποιηθεί σταδιακά, σύμφωνα με τις ανάγκες του ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α.Π.Α., κατόπιν συνεννόησης με το  και έπειτα από έγγραφη παραγγελία, ενώ η παράδοση των ειδών θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του ΧΥΤΑ , ενώ ο ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α.Π.Α. δεν δεσμεύεται για την εξάντληση της συμβατικής αξίας. Η πληρωμή της αξίας της προμήθειας θα πραγματοποιηθεί μετά την οριστική, τμηματική, ποιοτική και ποσοτική παραλαβή των ειδών αυτής από την αρμόδια Επιτροπή Παραλαβής του ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α.Π.Α., όπως αυτή ορίστηκε σύμφωνα με την υ υπ. αριθ. 4/2015 (Α.Δ.Α.:Ω8ΨΤΟΡΧΩ-ΑΨΖ) απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α.Π.Α.

Παρακαλούμε σε περίπτωση ενδιαφέροντος όπως αποστείλετε σύμφωνα με τα ανωτέρω, την προσφορά σας βασισμένη στις προϋποθέσεις που αναφέρονται στη υπ΄ αριθμ. 28/2015 μελέτη της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού του Δήμου Πάρου και την παραδώσετε στο Γραφείο ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α.Π.Α. υπόψη της Επιτροπής Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών έτους 2015, του άρθρου 46 του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. (ΥΑ 11389/93) όπως συστάθηκε με την υπ. αριθμ. 2/2015 (Α.Δ.Α.:6112ΟΡΧΩ-ΥΔ1) απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΣΥ.ΔΙ.Σ.Α.Π.Α., έως και την Δευτέρα 07/12/2015 και ώρα 15:00 μ.μ., σε ΚΛΕΙΣΤΟ & ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ φάκελο εκεί που εσωκλείεται, στον οποίο θα αναγράφονται ευκρινώς τα ακόλουθα:

α. Η ένδειξη "ΠΡΟΣΟΧΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ" με κεφαλαία γράμματα.

β. H λέξη "ΠΡΟΣΦΟΡΑ" με κεφαλαία γράμματα

γ. Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα.

δ. Αφορά: «Ανάθεση για την προμήθεια υλικών για την επισκευή συντήρηση λοιπών μονίμων εγκαταστάσεων, CPV: 44190000-8».

Επισημαίνεται ότι όλες οι προσφορές πρέπει να είναι υπογεγραμμένες και σφραγισμένες.

Μέσα στο φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα σχετικά με αυτήν στοιχεία και ειδικότερα, ως εξής:

¾              Στον κυρίως φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα παρακάτω ζητούμενα δικαιολογητικά:

1)     Πιστοποιητικό της αρμόδιας αρχής της χώρας εγκατάστασής των προμηθευτών, περί εγγραφής τους στα μητρώα του οικείου επιμελητηρίου ή σε ισοδύναμους επαγγελματικούς καταλόγους.

2)     Υπεύθυνη Δήλωση, του Ν.1599/86, στην οποία θα δηλώνονται τα εξής:

·       Έλαβα γνώση των όρων του διαγωνισμού τους οποίους και αποδέχομαι πλήρως.

·       Δεν υπάρχουν νομικοί περιορισμοί στη λειτουργία της Επιχείρησης.

·       Δεν έχω αποκλεισθεί, από την συμμετοχή σε διαγωνισμούς του Δημοσίου.

·       Δεν έχω κάνει ψευδείς ή ανακριβείς δηλώσεις κατά την παροχή πληροφοριών που ζητούνται από την Υπηρεσία.

·       Δεν έχω υποπέσει σε σοβαρά παραπτώματα κατά την άσκηση της επαγγελματικής μου δραστηριότητας.

·       Θα είμαι συνεπής στην εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων που ζητούνται από την Υπηρεσία.

¾              Τα τεχνικά στοιχεία, τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, μέσα στον κυρίως φάκελο με την ένδειξη "ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".

¾              Τα οικονομικά στοιχεία της προσφοράς τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, επίσης μέσα στον κυρίως φάκελο, με την ένδειξη "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".

Οι φάκελοι της τεχνικής και της οικονομικής προσφοράς πρέπει να φέρουν και τις ενδείξεις του κυρίως φακέλου.

Η προσφορά μπορεί να γίνει για τμήμα των προϋπολογιζόμενων προϊόντων.

Η μη προσκόμιση των παραπάνω δικαιολογητικών, αλλά και η διαπίστωση κατά τον έλεγχο σοβαρής ανειλικρίνειας των στοιχείων συνεπάγεται τον αποκλεισμό από τον διαγωνισμό.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλάβουν την υπ΄ αριθμ. 28/2015 μελέτη της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού του Δήμου Πάρου σε έντυπη μορφή καθώς και τον προϋπολογισμό προσφοράς που θα συμπληρωθεί από τους διαγωνιζόμενους, από την έδρα της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού Τ.Κ. 844 00- Παροικία καθημερινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, μετά την δημοσίευση της παρούσης. Πληροφορίες στα τηλ.: 22843-60100 (κέντρο), 22843-60107, φαξ: 22840-22078, 2284-23536, .Η παραλαβή της μελέτης γίνεται είτε δια των ιδίων, είτε δια του νομίμου εκπροσώπου ή δια νομίμως εξουσιοδοτημένου προς τούτο προσώπου είτε με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) η οποία θα προσκομίσει την σχετική εντολή. Στην περίπτωση παραλαβής της μελέτης, μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), η Αναθέτουσα. Αρχή δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για την έγκαιρη και σωστή παράδοσή της. 

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 08/12/2015 και ώρα 11:00 π.μ., από την Επιτροπή Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών.

Η παρούσα ανακοίνωση να αναρτηθεί αμελλητί στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου Πάρου, από την επομένη ημέρα της υπογραφής της. Αντίγραφο της παρούσης, την ίδια ημέρα της ανάρτησης της να δοθεί στην Επιτροπή Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών.

 

 

Ο Πρόεδρος

 

 

Ιωάννης Πετρόπουλος