Ανακοίνωση σχετικά με την ανάθεση της προμήθειας χρωμάτων για την συντήρηση δημοτικών κτιρίων και των ευπρεπισμό των κοινοχρήστων χώρων του Δήμου Πάρου.



                                ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ                    


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                     Πάρος      15-06-2015

ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ                                                Αρ. πρ.     7824

ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ   

ΤΜΗΜΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ                                                                   

Ταχ. Δ/νση: Παροικία Πάρου  Τ.Κ. 844 00                       

Πληροφορίες:  Μωραϊτίδης Ιωάννης

Τηλ: 2284360146

Fax: 22840-23536

E-mail: moraitidis@paros.gr

Ιστοσελίδα: http://www.paros.gr

 

ΘΕΜΑ: «Ανακοίνωση σχετικά με την ανάθεση της προμήθειας χρωμάτων για την συντήρηση δημοτικών κτιρίων και των ευπρεπισμό των κοινοχρήστων χώρων του Δήμου Πάρου, CPV: 24200000-6 και 44921200-4, σε βάρος των Κ.Α. 10-7331.006 και 20-6634.001 του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου Πάρου, οικονομικού έτους 2015 και έως του ποσού των 14.998,87 € (Δεκατεσσάρων χιλιάδων εννιακοσίων ενενήντα οκτώ Ευρώ και ογδόντα επτά  Λεπτών) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 16%».

 

Ο Δήμος Πάρου, προκειμένου για την κάλυψη των αναγκών του σε χρώματα για την συντήρηση δημοτικών κτιρίων και των ευπρεπισμό των κοινοχρήστων χώρων του , ενδιαφέρεται για την προμήθεια διαφόρων χρωμάτων για την συντήρηση δημοτικών κτιρίων και των ευπρεπισμό των κοινοχρήστων χώρων του, CPV: 24200000-6 και 44921200-4,  με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης, συνολικής δαπάνης έως ύψους ποσού 14.998,87 € (Δεκατεσσάρων χιλιάδων εννιακοσίων ενενήντα οκτώ Ευρώ και ογδόντα επτά  Λεπτών) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 16%, σε βάρος των Κ.Α. 10-7331.006 και 20-6634.001 του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου Πάρου, οικονομικού έτους 2015, για τους οποίους έχει προβλεφθεί σχετική πίστωση, σύμφωνα  με τις  υπ΄ αριθμ.  Α578/20-05-2015 και Α579/20-05-2015  Προτάσεις  Ανάληψης Υποχρέωσης συνολικού ποσού  ύψους 15.000,00 € (Δέκα πέντε χιλιάδων Ευρώ)» σε βάρος των  ως άνω κωδικών, οι οποίες  εγκρίθηκαν με την υπ. αριθ. 67/2015 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου περί «Έγκρισης  ανάληψης υποχρέωσης, δέσμευσης και ψήφισης διάθεσης πιστώσεων προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2015 Δήμου Πάρου», η οποία έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο Διαύγεια με Α.Δ.Α.:79Θ3ΩΞΓ-3ΒΟ και στην ιστοσελίδα www.eprocurement.gov.gr με μοναδικό Αριθμό Διαδικτυακής Ανάρτησης (ΑΔΑΜ): 15REQ002846179 και 15REQ002846168 και την υπ΄ αριθμ. 45/2015 μελέτη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Πάρου.

Η προμήθεια θα πραγματοποιηθεί με βάση τις διατάξεις του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. και με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή.

Επί της καθαρής τιμολογιακής αξίας πραγματοποιείται παρακράτηση φόρου εισοδήματος σε ποσοστό 4% σύμφωνα με το άρθρο 24 του Ν.2198/94 (Φ.Ε.Κ. 43Α/22-3-94) καθώς και παρακράτηση 0,10% υπέρ της Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν.4013/2011 (Φ.Ε.Κ. 204 Α/15-09-2011). Η ως άνω κράτηση θα βαρύνει τον μειοδότη, ο δε Φ.Π.Α. θα βαρύνει το Δήμο Πάρου.

Η προμήθεια θα πραγματοποιηθεί σταδιακά, σύμφωνα με τις ανάγκες του Δήμου Πάρου, κατόπιν συνεννόησης με το Γραφείο Προμηθειών και έπειτα από έγγραφη παραγγελία, ενώ η παράδοση των ειδών θα γίνεται στην Αποθήκη του Δήμου στην Παροικία Πάρου, ενώ ο Δήμος δεν δεσμεύεται για την εξάντληση της συμβατικής αξίας. Η πληρωμή της αξίας της προμήθειας θα πραγματοποιηθεί μετά την οριστική, τμηματική, ποιοτική και ποσοτική παραλαβή των ειδών αυτής από την αρμόδια Επιτροπή Παραλαβής του Δήμου Πάρου, όπως αυτή ορίστηκε σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 54/2015 (Α.Δ.Α.: ΩΡΣΔΩΞΓ-ΗΚΖ) απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πάρου.

Παρακαλούμε σε περίπτωση ενδιαφέροντος όπως αποστείλετε σύμφωνα με τα ανωτέρω, την προσφορά σας βασισμένη στις προϋποθέσεις που αναφέρονται στη υπ΄ αριθμ. 45/2015 μελέτη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Πάρου και την παραδώσετε στο Γραφείο Προμηθειών υπόψη της Επιτροπής Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών έτους 2015, του άρθρου 46 του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. (ΥΑ 11389/93) όπως συστάθηκε με την υπ. αριθμ. 11/2015 (Α.Δ.Α.: 76Ο3ΩΞΓ-ΘΡΚ)  απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου, έως και την Παρασκευή 19-06-2015 και ώρα 15:00 μ.μ., σε ΚΛΕΙΣΤΟ & ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ φάκελο εκεί που εσωκλείεται, στον οποίο θα αναγράφονται ευκρινώς τα ακόλουθα:

α. Η ένδειξη "ΠΡΟΣΟΧΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ" με κεφαλαία γράμματα.

β. H λέξη "ΠΡΟΣΦΟΡΑ" με κεφαλαία γράμματα

γ. Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα.

δ. Αφορά: «Ανάθεση για την προμήθεια χρωμάτων, CPV: 24200000-6 και 44921200-4 ».

Επισημαίνεται ότι όλες οι προσφορές πρέπει να είναι υπογεγραμμένες και σφραγισμένες.

Μέσα στο φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα σχετικά με αυτήν στοιχεία και ειδικότερα, ως εξής:

¾              Στον κυρίως φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα παρακάτω ζητούμενα δικαιολογητικά:

1)     Πιστοποιητικό της αρμόδιας αρχής της χώρας εγκατάστασής των προμηθευτών, περί εγγραφής τους στα μητρώα του οικείου επιμελητηρίου ή σε ισοδύναμους επαγγελματικούς καταλόγους.

2)     Υπεύθυνη Δήλωση, του Ν.1599/86, στην οποία θα δηλώνονται τα εξής:

·       Έλαβα γνώση των όρων του διαγωνισμού τους οποίους και αποδέχομαι πλήρως.

·       Δεν υπάρχουν νομικοί περιορισμοί στη λειτουργία της Επιχείρησης.

·       Δεν έχω αποκλεισθεί, από την συμμετοχή σε διαγωνισμούς του Δημοσίου.

·       Δεν έχω κάνει ψευδείς ή ανακριβείς δηλώσεις κατά την παροχή πληροφοριών που ζητούνται από την Υπηρεσία.

·       Δεν έχω υποπέσει σε σοβαρά παραπτώματα κατά την άσκηση της επαγγελματικής μου δραστηριότητας.

·       Θα είμαι συνεπής στην εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων που ζητούνται από την Υπηρεσία.

¾              Τα τεχνικά στοιχεία, τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, μέσα στον κυρίως φάκελο με την ένδειξη "ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".

¾              Τα οικονομικά στοιχεία της προσφοράς τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, επίσης μέσα στον κυρίως φάκελο, με την ένδειξη "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".

Οι φάκελοι της τεχνικής και της οικονομικής προσφοράς πρέπει να φέρουν και τις ενδείξεις του κυρίως φακέλου.

Η μη προσκόμιση των παραπάνω δικαιολογητικών, αλλά και η διαπίστωση κατά τον έλεγχο σοβαρής ανειλικρίνειας των στοιχείων συνεπάγεται τον αποκλεισμό από τον διαγωνισμό.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλάβουν την υπ΄ αριθμ. 45/2015 μελέτη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Πάρου σε έντυπη μορφή καθώς και τον προϋπολογισμό προσφοράς που θα συμπληρωθεί από τους διαγωνιζόμενους, από την έδρα της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών (Γραφείο Προμηθειών Δήμου Πάρου, Τ.Κ. 844 00- Παροικία καθημερινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, μετά την δημοσίευση της παρούσης. Πληροφορίες στα τηλ.: 22843-60100 (κέντρο), 22843-60146, φαξ: 22840-22078, 2284-23536, e-mail: moraitidis@paros.gr κος Μωραϊτίδης Ιωάννης). Η παραλαβή της μελέτης γίνεται είτε δια των ιδίων, είτε δια του νομίμου εκπροσώπου ή δια νομίμως εξουσιοδοτημένου προς τούτο προσώπου είτε με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) η οποία θα προσκομίσει την σχετική εντολή. Στην περίπτωση παραλαβής της μελέτης, μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), η Αναθέτουσα. Αρχή δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για την έγκαιρη και σωστή παράδοσή της. 

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα  22-06-2015 και ώρα 12:00 π.μ., από την Επιτροπή Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών.

Η παρούσα ανακοίνωση να αναρτηθεί αμελλητί στον ιστότοπο ΔΙΑΥΓΕΙΑ, καθώς και στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου  Πάρου : www.paros.gr, από την επομένη ημέρα της υπογραφής της για διάστημα 5 (πέντε) ημερών. Αντίγραφο της παρούσης, την ίδια ημέρα της ανάρτησης της να δοθεί στην Επιτροπή Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών.

 

 

Ο Δήμαρχος Πάρος

 

 

 

Μάρκος Ι. Κωβαίος