Ανακοίνωση σχετικά με την ανάθεση της παροχής υπηρεσιών για την μεταφορά των κάδων απορριμμάτων από το εσωτερικό τμήμα οικισμού Λευκών Δήμου Πάρου , CPV: 90512000-9, σε βάρος του Κ.Α. 20-6279.008 του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου Πάρου

 

            

 

   ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                             Πάρος   04  Ιουνίου 2015

        ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ                                                Αριθ.πρωτ.: 7152

           ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ

Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

ΤΜΗΜΑ ΚΑΘ/ΤΑΣ  ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥ

Ταχ.Δ/νση:Παροικία Πάρου

 Ταχ.Κώδικας : 84400

Πληροφορίες: Γεώργιος Νίκας                           

Τηλέφωνο :2284360160-60161                                        

Fax:22840-23228                                                      

Ε-mail: gnikas@paros.gr                                                   

 

ΘΕΜΑ: «Ανακοίνωση σχετικά με την ανάθεση της παροχής υπηρεσιών για την μεταφορά των κάδων απορριμμάτων από το εσωτερικό τμήμα οικισμού Λευκών  Δήμου Πάρου  , CPV: 90512000-9, σε βάρος του Κ.Α. 20-6279.008 του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου Πάρου, οικονομικού έτους 2015 και έως του ποσού των 18.792,00 € (Δεκαοκτώ χιλιάδες  επτακόσια ενενήντα δύο ευρώ ) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 16%».

 

Ο Δήμος Πάρου, προκειμένου για την κάλυψη των αναγκών του στην εργασία (απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου 155/2015) για την μεταφορά  των κάδων απορριμμάτων και των κάδων ανακύκλωσης από τα σημεία που έχουν τοποθετηθεί στο  εσωτερικό τμήμα του οικισμού των Λευκών ,με μικρό όχημα ή μηχάνημα το οποίο απαιτείται λόγω της ιδιαιτερότητας του οικισμού, ο οποίος είναι ορεινός με στενά δρομάκια , σε σημείο (το οποίο θα καθοριστεί από  την Υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Πάρου ) που να είναι προσβάσιμο από τα απορριμματοφόρα οχήματα του Δήμου και αντιστρόφως ,  για  χρονικό διάστημα  δώδεκα  (12)  μηνών , από 01-07-2015 έως 30-06-2016 (Η μεταφορά των κάδων θα πραγματοποιείται καθημερινά, κατά τους θερινούς, και τρεις φορές την εβδομάδα, κατά τους χειμερινούς, μήνες και πάντοτε σε συνεργασία με την Υπηρεσία καθαριότητας ) , CPV : 90512000-9, με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης, συνολικής δαπάνης έως ύψους ποσού 18.792,00 € (Δεκαοκτώ χιλιάδες  επτακόσια ενενήντα δύο ευρώ  ) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 16% σε βάρος του Κ.Α. 20-6279.008 του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου, οικονομικού έτους 2015, για τον οποίο έχει προβλεφθεί σχετική πίστωση, σύμφωνα  με την υπ΄ αριθμ. Α-460/31-03-2015 Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης ύψους ποσού  9.396,00 € (Εννέα χιλιάδες  τριακόσια ενενήντα έξι ευρώ ) σε βάρος του ως άνω κωδικού, η οποία εγκρίθηκε με την υπ. αριθ. 27/06-04-2015 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου περί «Έγκρισης  ανάληψης υποχρέωσης, δέσμευσης και ψήφισης διάθεσης πιστώσεων προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2015 Δήμου Πάρου», η οποία έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο Διαύγεια με Α.Δ.Α.:ΒΧΕ4ΩΞΓ-616 και στην ιστοσελίδα του Δήμου Πάρου http://www.paros.gr (Το υπόλοιπο ποσό των 9.396,00 ευρώ , θα βαρύνει  τον προϋπολογισμό εξόδων του Δήμου, οικονομικού έτους 2016)

Η εργασία θα πραγματοποιηθεί με βάση τις διατάξεις του Π.Δ 28/80, του Ν. 3463/2006 «Κύρωση Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα», όπως αυτές συμπληρώνονται από τις διατάξεις του άρθρου 20 παρ. 13 του Ν. 3731/08 και της υπ. αριθμ. 2037 αρ. εγκυκλ. 2/11.01.2007 εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α., του Ν.3852/2010, του Π.Δ/τος 60/2007 , του Ν.4270/2014 και με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή.

Επί της καθαρής τιμολογιακής αξίας πραγματοποιείται παρακράτηση φόρου εισοδήματος σε ποσοστό 8% σύμφωνα με (παρ.2 του άρθρου 64 του Ν.4172/13, όπως τροποποιήθηκε με την περίπτ. 16 της υποπαρ. Δ1 του άρθρου πρώτου του Ν. 4254/14), (παρ.11 του άρθρου 72 του Ν.4172/13, όπως τροποποιήθηκε από την παρ. 4 του άρθρου 26 του Ν. 4223/13) ,  καθώς και παρακράτηση 0,10% υπέρ της Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν.4013/2011 (Φ.Ε.Κ. 204 Α/15-09-2011). Η ως άνω κράτηση θα βαρύνει τον μειοδότη, ο δε Φ.Π.Α. θα βαρύνει το Δήμο Πάρου.

Η εργασία θα πραγματοποιηθεί το χρονικό διάστημα από 01-07-2015 έως 30-06-2016.  Η πληρωμή της αξίας της εργασίας θα πραγματοποιείται στο τέλος κάθε μήνα , σε δώδεκα ισόποσες δόσεις , μετά την   παραλαβή της  από την αρμόδια Επιτροπή Παραλαβής του Δήμου Πάρου.

Παρακαλούμε σε περίπτωση ενδιαφέροντος όπως αποστείλετε σύμφωνα με τα ανωτέρω, την προσφορά σας βασισμένη στις προϋποθέσεις που αναφέρονται στη υπ΄ αριθμ. 07/2015 μελέτη της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού Υπηρεσίας        Δόμησης  και Περιβάλλοντος του Δήμου Πάρου και την καταθέσετε στο Γραφείο Πρωτοκόλλου υπόψη της Επιτροπής Διεξαγωγής Δημοπρασιών και Αξιολόγησης προσφορών Παροχής Υπηρεσιών έτους 2015, όπως συστάθηκε με την υπ. αριθμ. 11/20-02-2015 (Α.Δ.Α.: 76Ο3ΩΞΓ-ΘΡΚ) απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου, έως και την Δευτέρα  15/06/2015 και ώρα 15:00 μ.μ., σε ΚΛΕΙΣΤΟ & ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ φάκελο εκεί που εσωκλείεται, στον οποίο θα αναγράφονται ευκρινώς τα ακόλουθα:

α. Η ένδειξη "ΠΡΟΣΟΧΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ" με κεφαλαία γράμματα.

β. H λέξη "ΠΡΟΣΦΟΡΑ" με κεφαλαία γράμματα

γ. Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα.

δ. Αφορά: «παροχή υπηρεσιών για την μεταφορά των κάδων απορριμμάτων από το εσωτερικό τμήμα οικισμού Λευκών  Δήμου Πάρου  , CPV: 90512000-9».

Επισημαίνεται ότι όλες οι προσφορές πρέπει να είναι υπογεγραμμένες και σφραγισμένες.

Μέσα στο φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα σχετικά με αυτήν στοιχεία και ειδικότερα, ως εξής:

¾              Στον κυρίως φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα παρακάτω ζητούμενα δικαιολογητικά:

1)     Υπεύθυνη Δήλωση, του Ν.1599/86, στην οποία θα δηλώνονται τα εξής:

·       Έλαβα γνώση των όρων του διαγωνισμού τους οποίους και αποδέχομαι πλήρως.

·       Δεν υπάρχουν νομικοί περιορισμοί στη λειτουργία της Επιχείρησης.

·       Δεν έχω αποκλεισθεί, από την συμμετοχή σε διαγωνισμούς του Δημοσίου.

·       Δεν έχω κάνει ψευδείς ή ανακριβείς δηλώσεις κατά την παροχή πληροφοριών που ζητούνται από την Υπηρεσία.

·       Δεν έχω υποπέσει σε σοβαρά παραπτώματα κατά την άσκηση της επαγγελματικής μου δραστηριότητας.

·       Θα είμαι συνεπής στην εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων που ζητούνται από την Υπηρεσία.

¾              Τα τεχνικά στοιχεία, τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, μέσα στον κυρίως φάκελο με την ένδειξη "ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".

¾              Τα οικονομικά στοιχεία της προσφοράς τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, επίσης μέσα στον κυρίως φάκελο, με την ένδειξη "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".

Οι φάκελοι της τεχνικής και της οικονομικής προσφοράς πρέπει να φέρουν και τις ενδείξεις του κυρίως φακέλου.

Η μη προσκόμιση των παραπάνω δικαιολογητικών, αλλά και η διαπίστωση κατά τον έλεγχο σοβαρής ανειλικρίνειας των στοιχείων συνεπάγεται τον αποκλεισμό από τον διαγωνισμό.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλάβουν την υπ΄ αριθμ. 07/2015 μελέτη της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού Υπηρεσίας    Δόμησης  και Περιβάλλοντος του Δήμου Πάρου σε έντυπη μορφή, από  τα γραφεία του Τμήματος Καθαριότητας Ανακύκλωσης και Πρασίνου της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού Υπηρεσίας Δόμησης και Περιβάλλοντος  του Δήμου Πάρου κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (Πληροφορίες κ. Νίκας Γεώργιος τηλ.2284360160 – fax: 22840-23228, email: gnikas@paros.gr)., μετά την δημοσίευση της παρούσης. Η παραλαβή της μελέτης γίνεται είτε δια των ιδίων, είτε δια του νομίμου εκπροσώπου ή δια νομίμως εξουσιοδοτημένου προς τούτο προσώπου είτε με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) η οποία θα προσκομίσει την σχετική εντολή. Στην περίπτωση παραλαβής της μελέτης, μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), η Αναθέτουσα. Αρχή δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για την έγκαιρη και σωστή παράδοσή της. 

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη  16/06/2015 και ώρα 10:00 π.μ., από την Επιτροπή Διεξαγωγής Δημοπρασιών και Αξιολόγησης προσφορών Παροχής Υπηρεσιών .

Η παρούσα ανακοίνωση να αναρτηθεί αμελλητί στον πίνακα ανακοινώσεων και στην ιστοσελίδα  του Δήμου Πάρου, από την επομένη ημέρα της υπογραφής της. Αντίγραφο της παρούσης, την ίδια ημέρα της ανάρτησης της να δοθεί στην Επιτροπή Διεξαγωγής Δημοπρασιών και Αξιολόγησης προσφορών Παροχής Υπηρεσιών .

 

 

Ο Δήμαρχος Πάρου

 

 

 

Μάρκος Ι. Κωβαίος