Συνάντηση Δημάρχου Πάρου με εκπροσώπους της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Πάρου

                                                             

     ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                         

       ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ                                 Δευτέρα, 31 Αυγούστου 2020

           ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ                                                                                                                                      

     ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ  

                                                                              

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ενημέρωση από τον Δήμο Πάρου για τη συνάντηση του Δημάρχου κ. Μάρκου Κωβαίου με εκπροσώπους της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Πάρου

Σε κλίμα συνεργασίας πραγματοποιήθηκε η συνάντηση των εκπροσώπων της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Πάρου και του Διευθυντή του Γυμνασίου Πάρου με τον δήμαρχο Πάρου κ. Μάρκο Κωβαίο, την αρμόδια Αντιδήμαρχο κα Δώρα Σαρρή, τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής κ. Χαράλαμπο Μαλινδρέτο και την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Πάρου, την Πέμπτη 20/08/2020 στο Δημαρχείο.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων κ. Χριστόδολος Μαούνης είχε την ευκαιρία να καταθέσει τα αιτήματα και τις προτάσεις των Συλλόγων και να λάβει τις σχετικές απαντήσεις των υπηρεσιακών παραγόντων, ενώ ο Δ/ντης του Γυμνασίου Πάρου κ. Ιωάννης Δρόσος ενημερώθηκε αναλυτικά για τις ενέργειες του Δήμου Πάρου όσον αφορά τη τοποθέτηση νέων αιθουσών.

Κύριο θέμα συζήτησης ήταν τα ζητήματα που σχετίζονται με την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων του Δήμου καθώς και τις εργασίες που πραγματοποιούν οι υπάλληλοι του Δήμου σε αυτές, όπως καθαρισμοί, απολυμάνσεις, κλαδέματα, χρωματισμοί, οικοδομικές και υδραυλικές εργασίες, οδοσήμανση διαβάσεων και λοιπές συντηρήσεις. Ενώ, στο Γυμνάσιο και Λύκειο Παροικιάς οι ελαιοχρωματισμοί γίνονται με εργολαβίες της Σχολικής Επιτροπής.

Επιπλέον, οι παρευρισκόμενοι ενημερώθηκαν από τη Διευθύντρια της Τεχνικής Υπηρεσίας κα Μήνα Κούτλα για μία σειρά παρεμβάσεων  που έχει δρομολογήσει ο Δήμος Πάρου, προς όφελος της σχολικής κοινότητας.

Συγκεκριμένα, με την έγκριση του προϋπολογισμού δημοπρατήθηκε τεχνικό έργο προϋπολογισμού ύψους 71.500 €, που περιλαμβάνει τις  αντικαταστάσεις των κουφωμάτων και άλλες εργασίες αποκαταστάσεις που θα καλύψουν τις ανάγκες και τις ενεργειακές απαιτήσεις των σχολικών κτιρίων.  Σε πρώτη φάση, σχετικά με το Λύκειο Παροικιάς, αφορά την αντικατάσταση κουφωμάτων και την αντικατάσταση καναλιών και εσχαρών για την ομαλή απορροή των όμβριων υδάτων του αύλειου χώρου, ενώ για το Γυμνάσιο Παροικιάς, αφορά την αποκατάσταση ενανθρακωμένων σκυροδεμάτων και επιχρισμάτων για την συντήρηση του Κτιρίου καθώς και χρωματισμούς εξωτερικών-εσωτερικών επιφανειών μετά τις αποκαταστάσεις, την επισκευή και συντήρηση υφιστάμενων κουφωμάτων και την τοποθέτηση κιγκλιδωμάτων και δίχτυ προστασίας στο γήπεδο καλαθοσφαίρισης. Ο διαγωνισμός για τις εργασίες αυτές έλαβε μέρος τον Απρίλιο του 2019, όμως αναμένεται σύντομα να ξαναβγεί σε δημοπρασία διότι ο μειοδότης δεν κατέθεσε τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την υπογραφή της σύμβασης. Παράλληλα, εκκρεμεί από το Πράσινο Ταμείο, η έγκριση της μελέτης προϋπολογισμού ύψους 300.000 €  για την αντικατάσταση όλων των κουφωμάτων του Λυκείου Παροικιάς.

 

Επιπρόσθετα, για το Γυμνάσιο Παροικιάς, ο Δήμος Πάρου με το υπ’αρ. πρωτ. 11612/24-07-2020 έγγραφό του προς τις Κτηριακές Υποδομές Α.Ε του Υπουργείου Υποδομών (πρώην ΟΣΚ), έχει αιτηθεί όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία, την παραχώρηση προκατασκευασμένων σχολικών αιθουσών για τις ανάγκες του Γυμνασίου Παροικιάς, ήτοι τρείς (3) νέες διώροφες προκατασκευασμένες αίθουσες προς αντικατάσταση των υφισταμένων μονώροφων, είτε την παραχώρηση τριών (3) νέων μονώροφων για την τοποθέτησή τους στον όμορο προαύλειο χώρου του Λυκείου Παροικιάς. Παράλληλα, η αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Πάρου εκπονεί μελέτη για την αγορά  δύο (2) προκατασκευασμένων σχολικών αιθουσών με ιδίους πόρους.

 

Στο Ειδικό Σχολείο, το οποίο, σύμφωνα με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, θα στεγαστεί στο παλαιό Δημοτικό Καμαρών, έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες εργασίες και είναι κτηριακά έτοιμο, ενώ αναμένεται η προμήθεια του εξοπλισμού από το Υπουργείο Παιδείας.

 

Αναφορικά με τη μελέτη για το νέο Γυμνάσιο Πάρου και σύμφωνα με την ενημέρωση από την Τεχνική Υπηρεσία, έχουμε λάβει όλες τις σχετικές εγκρίσεις από τις αρμόδιες υπηρεσίες ώστε να γνωμοδοτήσει το Δημοτικό Συμβούλιο για το τοπικό ρυμοτομικό του οικοπέδου, ενώ συγχρόνως περιμένουμε από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου να ορίσει αρμόδιο εκπρόσωπο, που θα ολοκληρώσει τη μεταγραφή του οικοπέδου στον Δήμο Πάρου.

Σχετικά με τον Βρεφονηπιακό Σταθμό, ο οποίος δημοπρατήθηκε τον Οκτώβριο του 2019, μέχρι σήμερα η επιτροπή δημοπρασίας του ηλεκτρονικού διαγωνισμού δεν έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία. Αναμένουμε εντός του Σεπτεμβρίου  να εγκριθεί και να ανακοινωθεί το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, προκειμένου να προχωρήσουν οι διαδικασίας κατασκευής του.

 

Όσον αφορά το «Σπίτι του Δασκάλου» και τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως νηπιαγωγείο από το 2021, έχει ήδη γίνει η σχετική επικοινωνία με την Πρωτοβάθμια. Για τον σκοπό αυτό, η υπηρεσία καθαριότητας έχει ήδη καθαρίσει τον προαύλειο χώρο, και η Τεχνική Υπηρεσία έχει προχωρήσει τις εργασίες και τις μελέτες για τις απαραίτητες επισκευές.

 

Ταυτόχρονα, προχωρά και η διαδικασία των μελετών για το νηπιαγωγείο στο Αγροκήπιο Παροικιάς, καθώς ολοκληρώθηκε η οριοθέτηση των χρήσεων γης στο οικόπεδο και η «τοποθέτηση» του νηπιαγωγείου στον ευρύτερο χώρο.

 

Τέλος, το γραφείο προσωπικού του Δήμου Πάρου έχει ολοκληρώσει τις διαδικασίες για τη πρόσληψη σχολικών καθαριστριών.

 

Άλλα θέματα συζήτησης που τέθηκαν, ήταν η διάθεση στους μαθητές ανοξείδωτων θερμών για τη μεταφορά πόσιμου νερού  από τον Δήμο Πάρου και την Clean Blue Paros, η λειτουργία των κυλικείων καθώς και η δυνατότητα διεξαγωγής προληπτικού τεστ για τον κορωνοϊό σε όλους τους αναπληρωτές.

Στο τέλος της συζήτησης, ο Δήμαρχος Πάρου τόνισε την αμέριστη αρωγή του Δήμου και των υπηρεσιών του προς την εκπαιδευτική κοινότητα και ζήτησε η συνεργασία με την Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων να είναι συνεχής, ώστε να αντιμετωπίζονται πιο άμεσα και αποτελεσματικά τα προβλήματα που προκύπτουν στη σχολική κοινότητα.