Η ΠΑΡΟΣ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

 

                           

          ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                       Πάρος, 12 Μαΐου 2021

               ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ                             

                    ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ                                                                                                                                      

             ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ΠΑΡΟΣ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ

ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

 

Ο Δήμος Πάρου δίνει αυτές τις ημέρες «ηχηρό παρών» στην Ιταλία, έχοντας νωρίτερα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον της αυστριακής αγοράς με τη συμμετοχή του στην έκθεση Ferien Messe της Βιέννης.

Ο Δήμος Πάρου εξασφάλισε τη διενέργεια αφιερώματος στο νησί (μαζί με το νησί της Σαντορίνης) που μεταδόθηκε από την ιταλική τηλεόραση RAI και στοχεύει στο ευρύ καταναλωτικό κοινό αφού παρακολουθείται από εκατομμύρια τηλεθεατές. Παράλληλα, όμως, πλαισίωσε το αφιέρωμα με προωθητική ενέργεια προς τους επαγγελματίες του τουρισμού στη γείτονα χώρα. Η ενέργεια συνίσταται σε ένα πρωτότυπο εργαστήρι (workshop) που οργανώνεται από το Γραφείο του ΕΟΤ στην Ιταλία και δίνει την ευκαιρία προσέγγισης και συνομιλίας με ταξιδιωτικούς επαγγελματίες μέσω ενός διαδικτυακού παιχνιδιού.

Κεντρικό μήνυμα και των δύο σημαντικών δράσεων είναι η ανάδειξη του νησιού ως ασφαλούς και ελκυστικού για κάθε είδος επισκέπτη προορισμού. Σε αυτή ακριβώς την κατεύθυνση κινήθηκαν άλλωστε και οι δηλώσεις του Δημάρχου, κ. Μάρκου Κωβαίου, στην ιταλική τηλεόραση (βλ. link του βίντεο, στο 6:05), ο οποίος ενημέρωσε για την ολοκλήρωση της διαδικασίας του εμβολιασμού στο νησί εντός του Ιουνίου.

Για τις ανωτέρω δράσεις, σε σημερινή δήλωσή του ο κ. Κωβαίος τόνισε: «Δεν έχει νόημα να είμαστε περαστικοί από τις αγορές που στοχεύουμε. Τις προσεγγίζουμε με στρατηγική χωρίς να αρκούμαστε σε μία και μοναδική παρουσία, ώστε να μεγιστοποιούμε το αποτύπωμά μας και να φέρνουμε απτά αποτελέσματα. Αυτό άλλωστε έχουμε πράξει σε όλες τις αγορές στις οποίες στοχεύσαμε εφέτος, δηλαδή την Αυστρία, τη Βρετανία, το Ισραήλ, την Ιταλία, τη Γερμανία και άλλες χώρες από τις οποίες προσδοκούμε επισκέπτες».

Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο του Virtual Greek Alternative Tourism and Gastronomy Workshop, ο Δήμος Πάρου προσέγγισε τις αγορές της Γερμανίας και της Γαλλίας, προβάλλοντας τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και δίνοντας έμφαση στη γαστρονομία της. Ο Δήμος πραγματοποίησε 30 συνολικά  συναντήσεις με επαγγελματίες του τουρισμού (τουριστικούς πράκτορες, tour operators και travel bloggers) στο διάστημα 18-19 Μαρτίου για τη Γερμανία και 13-15 Απριλίου για τη Γαλλία, ενώ στα τέλη Μαρτίου ακολούθησε ειδική παρουσίαση του προορισμού σε Γερμανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους με τη βοήθεια του Γραφείου ΕΟΤ της Γερμανίας.

 

Οπτικοακουστικό υλικό:

Η εκπομπή της RAI για Σαντορίνη και Πάρο εδώ: https://www.raiplay.it/video/2021/05/Unaltra-estate—Tv7—07052021-35fbedc7-7395-45c0-b184-a0623bb1ddd1.html?q=paros

Για Share από το Facebook εδώ:

https://www.facebook.com/526520170724189/videos/792924948265150

Συνημμένες Φωτογραφίες από το αφιέρωμα της RAI

Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα στην Πάρο.

Αναμνηστική φωτογραφία των μελών του τηλεοπτικού συνεργείου με συμμετοχή και του προέδρου της Τουριστικής Επιτροπής, κ. Μικέ Λεοντή