“Η χρήση πλωτών κατασκευών (τύπου “floating linkspan”) ως συμπληρωματικών στοιχείων σε υφιστάμενες χερσαίες λιμενικές εγκαταστάσεις – Προτάσεις σχεδιασμού για την αναβάθμιση των υπηρεσιών στον Λιμένα Πάρου”

 

                         Coat of arms of Greece.svg                                          

          

            ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                             Πάρος, 23 Μαΐου 2017

               ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ                             

                    ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ                                                                                                                                       

            ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ  

                                                                       

                             

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Μετά από πρόσκληση του Δημάρχου Πάρου κ. Μάρκου Κωβαίου και του Προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πάρου – Αντιπάρου κ. Σταύρου Καραχάλιου, την Παρασκευή 19 Μαΐου 2017 πραγματοποιήθηκε ενημέρωση / διαβούλευση στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Πάρου με θέμα:

 

"Η χρήση πλωτών κατασκευών (τύπου “floating linkspan”) ως συμπληρωματικών στοιχείων

σε υφιστάμενες χερσαίες λιμενικές εγκαταστάσεις –

Προτάσεις σχεδιασμού για την αναβάθμιση των υπηρεσιών στον Λιμένα Πάρου",

 

Στο πλαίσιο της εκπόνησης του επιχειρησιακού σχεδιασμού του “Γενικού Προγραμματικού Σχεδίου (Master Plan) του Λιμένα Πάρου”, παρουσιάστηκαν εναλλακτικές προτάσεις και η δυνατότητα  χρήσης πλωτών λιμενικών στοιχείων (ναυπηγημάτων) για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του λιμένα προς πλοία, οχήματα και επιβάτες, με έμφαση στον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού.

 

Ο κ. Γεώργιος Καράβολος, Πρόεδρος της Εταιρείας SEAMARK MARINE  παρουσίασε την τεχνολογική μέθοδο των πλωτών λιμενικών στοιχείων και τον προκαταρκτικό σχεδιασμό της εφαρμογής τους στον λιμένα της Παροικιάς και συγκεκριμένα στην περιοχή του παραλιακού μετώπου Αγίου Νικολάου και περιμετρικά-εξωτερικά της προβλήτας Βίντζι.

 

Η προμελέτη με την συνολική πρόταση προβλέπει συνδυαστικά τη δημιουργία πλωτού διαδρόμου εξυπηρέτησης 104 οχημάτων, πλωτή αποβάθρα παραβολής κρουαζιερόπλοιων μήκους μέχρι 150μ., θέσεις παραβολής επιβατικών πλοίων ή mega-yacht μήκους ως 60μ. δίπλα στην υπάρχουσα κύρια προβλήτα, δύο (2) κτήρια για τις ανάγκες του λιμένα  ή πολιτιστικές χρήσεις, αγκυροβόλι σκαφών αναψυχής δυναμικότητας 30 σκαφών ή περισσότερων, ανάλογα τις διαστάσεις τους.

 

Η πρόταση αποτελεί σημαντική καινοτομία στη συνήθη πρακτική των λιμενικών εγκαταστάσεων στον ελληνικό χώρο και είναι δυνατό να υλοποιηθεί τμηματικά, σε διαφορετικές φάσεις, με απλή συναρμολόγηση (προσθήκη) των επόμενων στις προηγούμενες, ανάλογα με τις προτεραιότητες και τον προγραμματισμό του έργου.

 

 

 

 

 

 

Ο Δήμος Πάρου πρωτοπορεί, καινοτομεί  και σχεδιάζει έργα με προοπτική 70ετίας που θα αναβαθμίσουν τη λειτουργικότητα του Κεντρικού Λιμένα Παροικίας, θα εκτινάξουν την ποιότητα της Πάρου ως τουριστικού προορισμού και θα αξιοποιήσουν τις δημιουργικές και παραγωγικές δυνατότητες του τόπου.

 

Σύνδεσμος :   http://dimosparou.blogspot.gr/2017/05/blog-post_19.html