Ανακοίνωση σχετικά με την ανάθεση της προμήθειας αναλωσίμων εκτυπωτών – φωτοαντιγραφικών – περιφερειακών συσκευών, CPV: 30125120-8 & 30125110-5, σε βάρος του Κ.Α. 10-6614.005 του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου Πάρου, οικονομικού έτους 2016.

 
                                                   
 
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                     Πάρος      15-06-2016
ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ                                                Αρ. πρ.     7702
ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ
 
Ταχ. Δ/νση: Παροικία Πάρου  Τ.Κ. 844 00                       
Πληροφορίες:  Ρούσσου Μαρουσώ
Τηλ: 2284360143
Fax: 22840-23536
Ιστοσελίδα: http://www.paros.gr
 
ΘΕΜΑ: «Ανακοίνωση σχετικά με την ανάθεση της προμήθειας αναλωσίμων εκτυπωτών – φωτοαντιγραφικών – περιφερειακών συσκευών, CPV: 30125120-8 & 30125110-5, σε βάρος του Κ.Α. 10-6614.005 του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου Πάρου, οικονομικού έτους 2016 και έως του ποσού των 14.999,98 € (Δεκατέσσερις χιλιάδες εννιακόσια ενενήντα εννέα ευρώ και ενενήντα οκτώ λεπτά) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%».
 
Ο Δήμος Πάρου, προκειμένου για την κάλυψη των αναγκών του σε προμήθεια αναλωσίμων εκτυπωτών – φωτοαντιγραφικών – περιφερειακών συσκευών, CPV: 30125120-8 & 30125110-5, με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης, συνολικής δαπάνης έως ύψους ποσού 14.999,98 € (Δεκατέσσερις χιλιάδες εννιακόσια ενενήντα εννέα ευρώ και ενενήντα οκτώ λεπτά) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, σε βάρος του Κ.Α. 10-6614.005 του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου, οικονομικού έτους 2016, για τον οποίο έχουν προβλεφθεί σχετικές πιστώσεις, σύμφωνα με την υπ΄ αριθμ. Α-460/07-06-2016 Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης ύψους ποσού 15.000,00 € (Δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ) σε βάρος του ως άνω κωδικού, η οποία εγκρίθηκε με την υπ. αριθ. 53/2016 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου περί «Έγκρισης  ανάληψης υποχρέωσης, δέσμευσης και ψήφισης διάθεσης πιστώσεων προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2016 Δήμου Πάρου», η οποία έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο Διαύγεια με Α.Δ.Α.: Ψ7Ν9ΩΞΓ-ΨΘΞ.
Η προμήθεια θα πραγματοποιηθεί με βάση τις διατάξεις του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. και με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή.
Επί της καθαρής τιμολογιακής αξίας πραγματοποιείται παρακράτηση φόρου εισοδήματος σε ποσοστό 4% σύμφωνα με το άρθρο 24 του Ν.2198/94 (Φ.Ε.Κ. 43Α/22-3-94) καθώς και παρακράτηση 0,10% υπέρ της Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν.4013/2011 (Φ.Ε.Κ. 204 Α/15-09-2011). Η ως άνω κράτηση θα βαρύνει τον μειοδότη, ο δε Φ.Π.Α. θα βαρύνει το Δήμο Πάρου.
Η προμήθεια θα πραγματοποιηθεί εντός τριάντα (30) ημερών από την υπογραφή του συμφωνητικού στην αποθήκη του Δήμου Πάρου, κατόπιν συνεννόησης με το Γραφείο Προμηθειών. Η πληρωμή της αξίας της προμήθειας θα πραγματοποιηθεί μετά την οριστική, ποιοτική και ποσοτική παραλαβή των ειδών αυτής από την αρμόδια Επιτροπή Παραλαβής του Δήμου Πάρου, όπως αυτή ορίστηκε σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 49/2016 (Α.Δ.Α.: ΩΤ7ΛΩΞΓ-ΙΒ6) απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πάρου.
Παρακαλούμε σε περίπτωση ενδιαφέροντος όπως αποστείλετε σύμφωνα με τα ανωτέρω, την προσφορά σας βασισμένη στις προϋποθέσεις που αναφέρονται στη υπ΄ αριθμ. 36/2016 μελέτη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Πάρου και την παραδώσετε στο Γραφείο Πρωτοκόλλου, υπόψη της Επιτροπής Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών έτους 2016, του άρθρου 46 του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. (ΥΑ 11389/93) όπως συστάθηκε με την υπ. αριθμ. 8/25-02-2016 (Α.Δ.Α.: 7ΣΝ9ΩΞΓ-ΤΕΡ) απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου, έως και την Τετάρτη 22/06/2016 και ώρα 14:00 μ.μ. στο πρωτόκολλο του Δήμου Πάρου, σε ΚΛΕΙΣΤΟ & ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ φάκελο εκεί που εσωκλείεται, στον οποίο θα αναγράφονται ευκρινώς τα ακόλουθα:
α. Η ένδειξη "ΠΡΟΣΟΧΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ" με κεφαλαία γράμματα.
β. H λέξη "ΠΡΟΣΦΟΡΑ" με κεφαλαία γράμματα
γ. Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα.
δ. Αφορά: «Ανάθεση για την προμήθεια ενδεικτικών πινακίδων αναλωσίμων εκτυπωτών – φωτοαντιγραφικών – περιφερειακών συσκευών, CPV: 30125120-8 & 30125110-5».
Επισημαίνεται ότι όλες οι προσφορές πρέπει να είναι υπογεγραμμένες και σφραγισμένες.
Μέσα στο φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα σχετικά με αυτήν στοιχεία και ειδικότερα, ως εξής:
¾              Στον κυρίως φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα παρακάτω ζητούμενα δικαιολογητικά:
1)     Πιστοποιητικό της αρμόδιας αρχής της χώρας εγκατάστασής των προμηθευτών, περί εγγραφής τους στα μητρώα του οικείου επιμελητηρίου ή σε ισοδύναμους επαγγελματικούς καταλόγους.
2)     Υπεύθυνη Δήλωση, του Ν.1599/86, στην οποία θα δηλώνονται τα εξής:
·       Έλαβα γνώση των όρων του διαγωνισμού τους οποίους και αποδέχομαι πλήρως.
·       Δεν υπάρχουν νομικοί περιορισμοί στη λειτουργία της Επιχείρησης.
·       Δεν έχω αποκλεισθεί, από την συμμετοχή σε διαγωνισμούς του Δημοσίου.
·       Δεν έχω κάνει ψευδείς ή ανακριβείς δηλώσεις κατά την παροχή πληροφοριών που ζητούνται από την Υπηρεσία.
·       Δεν έχω υποπέσει σε σοβαρά παραπτώματα κατά την άσκηση της επαγγελματικής μου δραστηριότητας.
·       Θα είμαι συνεπής στην εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων που ζητούνται από την Υπηρεσία.
¾              Τα οικονομικά στοιχεία της προσφοράς τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, επίσης μέσα στον κυρίως φάκελο, με την ένδειξη "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".
Οι φάκελοι της οικονομικής προσφοράς πρέπει να φέρουν και τις ενδείξεις του κυρίως φακέλου.
Η μη προσκόμιση των παραπάνω δικαιολογητικών, αλλά και η διαπίστωση κατά τον έλεγχο σοβαρής ανειλικρίνειας των στοιχείων συνεπάγεται τον αποκλεισμό από τον διαγωνισμό.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλάβουν την υπ΄ αριθμ. 36/2016 μελέτη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Πάρου σε έντυπη μορφή καθώς και τον προϋπολογισμό προσφοράς που θα συμπληρωθεί από τους διαγωνιζόμενους, από την έδρα της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών (Γραφείο Προμηθειών Δήμου Πάρου, Τ.Κ. 844 00- Παροικία καθημερινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, μετά την δημοσίευση της παρούσης. Πληροφορίες στα τηλ.: 22843-60143, φαξ: 22840-23536,
e-mail: mroussou@paros.gr κα. Ρούσσου Μαρουσώ). Η παραλαβή της μελέτης γίνεται είτε δια των ιδίων, είτε δια του νομίμου εκπροσώπου ή δια νομίμως εξουσιοδοτημένου προς τούτο προσώπου είτε με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) η οποία θα προσκομίσει την σχετική εντολή. Στην περίπτωση παραλαβής της μελέτης, μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), η Αναθέτουσα. Αρχή δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για την έγκαιρη και σωστή παράδοσή της. Προς διευκόλυνση των ενδιαφερομένων, το πλήρες τεύχος της μελέτης διατίθεται σε ηλεκτρονική μορφή από την ιστοσελίδα του Δήμου Πάρου: www.paros.gr.
Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 23/06/2016 και ώρα 09:00 π.μ., από την Επιτροπή Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών.
Η παρούσα ανακοίνωση να αναρτηθεί αμελλητί στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου Πάρου και στον ιστότοπο www.paros.gr, από την επομένη ημέρα της υπογραφής της. Αντίγραφο της παρούσης, την ίδια ημέρα της ανάρτησης της να δοθεί στην Επιτροπή Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών.
 
 
 
 
 
Ο Δήμαρχος Πάρος
 
 
Μάρκος Ι. Κωβαίος