ΘΕΜΑ: «Ανακοίνωση σχετικά με την ανάθεση της βιβλιοδέτησης πρακτικών του Δήμου Πάρου, CPV: 79971200-3

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                     Πάρος      15-12-2015

ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ                                                Αρ. πρ.     18760

ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ   

ΤΜΗΜΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ                                                                   

Ταχ. Δ/νση: Παροικία Πάρου  Τ.Κ. 844 00                       

Πληροφορίες:  Αλιπράντη Κυριακή

Τηλ: 2284360129

Fax: 22840-22078

 

ΘΕΜΑ: «Ανακοίνωση σχετικά με την ανάθεση της βιβλιοδέτησης πρακτικών του Δήμου Πάρου, CPV: 79971200-3, σε βάρος του Κ.Α. 10-6615.001 του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου Πάρου, οικονομικού έτους 2015 και έως του ποσού των 1.500,00 € (Χιλίων πεντακοσίων ευρώ) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 23%».

 

Ο Δήμος Πάρου, προκειμένου να βιβλιοδετήσει τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, CPV: 79971200-3, με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης, συνολικής δαπάνης έως ύψους ποσού 1.500,00 € (Χιλίων πεντακοσίων ευρώ) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 23%, σε βάρος του Κ.Α. 10-6615.001 του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου, οικονομικού έτους 2015, για τον οποίο έχει προβλεφθεί σχετική πίστωση, σύμφωνα με την υπ΄ αριθμ. Α-727/01-12-2015 Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης ύψους ποσού 1.500,00 € (Χιλίων πεντακοσίων Ευρώ)» σε βάρος του ως άνω κωδικού, η οποία εγκρίθηκε με την υπ. αριθ. 170/2015 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου περί «Έγκρισης ανάληψης υποχρέωσης, δέσμευσης και ψήφισης διάθεσης πιστώσεων προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2015 Δήμου Πάρου», η οποία έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο Διαύγεια με ΑΔΑ: 7Ι9ΟΩΞΓ-0Φ2.

Αφορά δεκαπέντε τόμους αποφάσεων. Κάθε τόμος αποτελείται από 250 φύλλα τα οποία είναι τυπωμένα και έτοιμα σε χαρτί Α4.

Η προμήθεια θα πραγματοποιηθεί με βάση τις διατάξεις του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. και με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή.

Επί της καθαρής τιμολογιακής αξίας πραγματοποιείται παρακράτηση φόρου εισοδήματος σε ποσοστό 4% σύμφωνα με το άρθρο 24 του Ν.2198/94 (Φ.Ε.Κ. 43Α/22-3-94) καθώς και παρακράτηση 0,10% υπέρ της Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν.4013/2011 (Φ.Ε.Κ. 204 Α/15-09-2011). Η ως άνω κράτηση θα βαρύνει τον μειοδότη, ο δε Φ.Π.Α. θα βαρύνει το Δήμο Πάρου.

Η πληρωμή της αξίας της προμήθειας θα πραγματοποιηθεί μετά την οριστική, ποιοτική και ποσοτική παραλαβή των ειδών αυτής από την αρμόδια Επιτροπή Παραλαβής του Δήμου Πάρου, όπως αυτή ορίστηκε σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 54/2015 (Α.Δ.Α.: ΩΡΣΔΩΞΓ-ΗΚΖ) απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πάρου.

Παρακαλούμε σε περίπτωση ενδιαφέροντος όπως αποστείλετε σύμφωνα με τα ανωτέρω, την προσφορά σας και την παραδώσετε στο Γραφείο Πρωτοκόλλου, υπόψιν Γραφείου Προμηθειών, έως και την Τρίτη 22/12/2015 και ώρα 15:00 μ.μ., σε ΚΛΕΙΣΤΟ & ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ φάκελο εκεί που εσωκλείεται, στον οποίο θα αναγράφονται ευκρινώς τα ακόλουθα:

α. Η ένδειξη "ΠΡΟΣΟΧΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ" με κεφαλαία γράμματα.

β. H λέξη "ΠΡΟΣΦΟΡΑ" με κεφαλαία γράμματα

γ. Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα.

δ. Αφορά: «Ανάθεση για τη βιβλιοδέτηση των πρακτικών Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πάρου, CPV: 79971200-3».

Επισημαίνεται ότι όλες οι προσφορές πρέπει να είναι υπογεγραμμένες και σφραγισμένες.

Μέσα στο φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα σχετικά με αυτήν στοιχεία και ειδικότερα, ως εξής:

¾              Στον κυρίως φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα παρακάτω ζητούμενα δικαιολογητικά:

1)     Υπεύθυνη Δήλωση, του Ν.1599/86, στην οποία θα δηλώνονται τα εξής:

·       Δεν υπάρχουν νομικοί περιορισμοί στη λειτουργία της Επιχείρησης.

·       Δεν έχω αποκλεισθεί, από την συμμετοχή σε διαγωνισμούς του Δημοσίου.

·       Δεν έχω κάνει ψευδείς ή ανακριβείς δηλώσεις κατά την παροχή πληροφοριών που ζητούνται από την Υπηρεσία.

·       Δεν έχω υποπέσει σε σοβαρά παραπτώματα κατά την άσκηση της επαγγελματικής μου δραστηριότητας.

·       Θα είμαι συνεπής στην εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων που ζητούνται από την Υπηρεσία.

¾              Τα τεχνικά στοιχεία, τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, μέσα στον κυρίως φάκελο με την ένδειξη "ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".

¾              Τα οικονομικά στοιχεία της προσφοράς τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, επίσης μέσα στον κυρίως φάκελο, με την ένδειξη "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".

Οι φάκελοι της τεχνικής και της οικονομικής προσφοράς πρέπει να φέρουν και τις ενδείξεις του κυρίως φακέλου.

Η μη προσκόμιση των παραπάνω δικαιολογητικών, αλλά και η διαπίστωση κατά τον έλεγχο σοβαρής ανειλικρίνειας των στοιχείων συνεπάγεται τον αποκλεισμό από τον διαγωνισμό.

Το άνοιγμα των προσφορών θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 23/12/2015 και ώρα 11:00 π.μ., από την Επιτροπή Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών.

Η παρούσα ανακοίνωση να αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου  Πάρου, από την επομένη ημέρα της υπογραφής της για διάστημα 5 (πέντε) ημερών. Αντίγραφο της παρούσης, την ίδια ημέρα της ανάρτησης της να δοθεί στην Επιτροπή Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών.

 

 

Ο Δήμαρχος Πάρου

 

 

Μάρκος Ι. Κωβαίος