«Ανακοίνωση σχετικά με την ανάθεση της ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΓΙΑ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ, με Κ.Α.70-6631 του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου Πάρου, οικονομικού έτους 2015 και έως του ποσού των 190,65 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 23%».

                                                                          

   ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                    Πάρος, 18-11-2015 

        ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ                                               Αρ.Πρωτ.:17161

          ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ                                                     

        ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ        

        ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Πληροφορίες: Εμμανουήλ Καβάλλης

Τηλ: 2284360158

Fax: 22840-23536

E-mail: m_kavalis@hotmail.com                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Ταχ. Δ/νση: Παροικία Πάρου  Τ.Κ. 84400                       

 

ΘΕΜΑ: «Ανακοίνωση σχετικά με την ανάθεση της ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΓΙΑ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ, με Κ.Α.70-6631 του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου Πάρου, οικονομικού έτους 2015 και έως του ποσού των 190,65 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 23%».

 

Ο Δήμος Πάρου,  ενδιαφέρεται για την ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΓΙΑ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ, με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης, συνολικής δαπάνης έως ύψους ποσού 190,65 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 23%, σε βάρος του Κ.Α. 70-6631  του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου, οικονομικού έτους 2015, για τον οποίο έχουν προβλεφθεί σχετικές πιστώσεις, σύμφωνα  με την υπ΄ αριθμ.Α685/20-10-2015 Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης ύψους ποσού  190,65 € σε βάρος του ως άνω κωδικού, η οποία εγκρίθηκε με την υπ. αριθ. 61/08-10-2015 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου περί «Έγκρισης  ανάληψης υποχρέωσης, δέσμευσης και ψήφισης διάθεσης πιστώσεων προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2015 Δήμου Πάρου», η οποία έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο Διαύγεια με Α.Δ.Α.:79ΥΩΞΓ-3Φ3 και στην ιστοσελίδα του Δήμου Πάρου http://www.paros.gr

Η προμήθεια θα πραγματοποιηθεί με βάση τις διατάξεις του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. και με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή.

Επί της καθαρής τιμολογιακής αξίας πραγματοποιείται παρακράτηση φόρου εισοδήματος σε ποσοστό 4% σύμφωνα με το άρθρο 24 του Ν.2198/94 (Φ.Ε.Κ. 43Α/22-3-94) καθώς και παρακράτηση 0,10% υπέρ της Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων σύμφωνα με το άρθρο 4 του Ν.4013/2011 (Φ.Ε.Κ. 204 Α/15-09-2011). Η ως άνω κράτηση θα βαρύνει τον μειοδότη, ο δε Φ.Π.Α. θα βαρύνει το Δήμο Πάρου.

Η προμήθεια θα πραγματοποιηθεί σταδιακά, σύμφωνα με τις ανάγκες του Δήμου Πάρου, κατόπιν συνεννόησης με το Γραφείο Προμηθειών και έπειτα από έγγραφη παραγγελία, ενώ η παράδοση των ειδών θα γίνεται στο Γραφείο Κίνησης της Υπηρεσίας Καθαριότητας , ενώ ο Δήμος δεν δεσμεύεται για την εξάντληση της συμβατικής αξίας. Η πληρωμή της αξίας της προμήθειας θα πραγματοποιηθεί μετά την οριστική, τμηματική, ποιοτική και ποσοτική παραλαβή των ειδών αυτής από την αρμόδια Επιτροπή Παραλαβής του Δήμου Πάρου, όπως αυτή ορίστηκε σύμφωνα με την  υπ. αριθ. 30/18-05-2015 (Α.Δ.Α.:79Θ3ΩΞΓ-3ΒΟ) απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πάρου.

Παρακαλούμε σε περίπτωση ενδιαφέροντος όπως αποστείλετε σύμφωνα με τα ανωτέρω, την προσφορά σας βασισμένη στις προϋποθέσεις που αναφέρονται στη υπ΄ αριθμ. 47/2015 μελέτη της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού του Δήμου Πάρου και την παραδώσετε στο Γραφείο Προμηθειών υπόψη της Επιτροπής Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών έτους 2015, του άρθρου 46 του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. (ΥΑ 11389/93) όπως συστάθηκε με την υπ. αριθμ. 11/20-02-2015 (Α.Δ.Α.:79Θ3ΩΞΓ-3ΒΟ) απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πάρου, έως και την Παρασκευή 20/11/2015 και ώρα 15:00 π.μ., σε ΚΛΕΙΣΤΟ & ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ φάκελο εκεί που εσωκλείεται, στον οποίο θα αναγράφονται ευκρινώς τα ακόλουθα:

α. Η ένδειξη "ΠΡΟΣΟΧΗ – ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΘΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ" με κεφαλαία γράμματα.

β. H λέξη "ΠΡΟΣΦΟΡΑ" με κεφαλαία γράμματα

γ. Τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα.

δ. Αφορά: «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΓΙΑ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ».

Επισημαίνεται ότι όλες οι προσφορές πρέπει να είναι υπογεγραμμένες και σφραγισμένες.

Μέσα στο φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα σχετικά με αυτήν στοιχεία και ειδικότερα, ως εξής:

¾              Στον κυρίως φάκελο της προσφοράς τοποθετούνται όλα τα παρακάτω ζητούμενα δικαιολογητικά:

1)     Πιστοποιητικό της αρμόδιας αρχής της χώρας εγκατάστασής των προμηθευτών, περί εγγραφής τους στα μητρώα του οικείου επιμελητηρίου ή σε ισοδύναμους επαγγελματικούς καταλόγους.

2)     Υπεύθυνη Δήλωση, του Ν.1599/86, στην οποία θα δηλώνονται τα εξής:

·       Έλαβα γνώση των όρων του διαγωνισμού τους οποίους και αποδέχομαι πλήρως.

·       Δεν υπάρχουν νομικοί περιορισμοί στη λειτουργία της Επιχείρησης.

·       Δεν έχω αποκλεισθεί, από την συμμετοχή σε διαγωνισμούς του Δημοσίου.

·       Δεν έχω κάνει ψευδείς ή ανακριβείς δηλώσεις κατά την παροχή πληροφοριών που ζητούνται από την Υπηρεσία.

·       Δεν έχω υποπέσει σε σοβαρά παραπτώματα κατά την άσκηση της επαγγελματικής μου δραστηριότητας.

·       Θα είμαι συνεπής στην εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων που ζητούνται από την Υπηρεσία.

¾              Τα τεχνικά στοιχεία, τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, μέσα στον κυρίως φάκελο με την ένδειξη "ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".

¾              Τα οικονομικά στοιχεία της προσφοράς τοποθετούνται σε χωριστό σφραγισμένο φάκελο, επίσης μέσα στον κυρίως φάκελο, με την ένδειξη "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ".

Οι φάκελοι της τεχνικής και της οικονομικής προσφοράς πρέπει να φέρουν και τις ενδείξεις του κυρίως φακέλου.

Η μη προσκόμιση των παραπάνω δικαιολογητικών, αλλά και η διαπίστωση κατά τον έλεγχο σοβαρής ανειλικρίνειας των στοιχείων συνεπάγεται τον αποκλεισμό από τον διαγωνισμό.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλάβουν την υπ΄ αριθμ. 47/2015 μελέτη της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού του Δήμου Πάρου σε έντυπη μορφή καθώς και τον προϋπολογισμό προσφοράς που θα συμπληρωθεί από τους διαγωνιζόμενους, από την έδρα της Διεύθυνσης Πολεοδομικού Σχεδιασμού Τ.Κ. 844 00- Παροικία καθημερινά, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, μετά την δημοσίευση της παρούσης. Πληροφορίες στα τηλ.: 22843-60100 (κέντρο), 22843-60158, φαξ: 22840-22078, 2284-23536, .Η παραλαβή της μελέτης γίνεται είτε δια των ιδίων, είτε δια του νομίμου εκπροσώπου ή δια νομίμως εξουσιοδοτημένου προς τούτο προσώπου είτε με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) η οποία θα προσκομίσει την σχετική εντολή. Στην περίπτωση παραλαβής της μελέτης, μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), η Αναθέτουσα. Αρχή δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για την έγκαιρη και σωστή παράδοσή της. 

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα  23/11/2015 και ώρα 11:00 π.μ., από την Επιτροπή Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών.

Η παρούσα ανακοίνωση να αναρτηθεί αμελλητί στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου Πάρου, από την επομένη ημέρα της υπογραφής της. Αντίγραφο της παρούσης, την ίδια ημέρα της ανάρτησης της να δοθεί στην Επιτροπή Διενέργειας και Αξιολόγησης Απευθείας Αναθέσεων προμηθειών.

 

 

Ο Δήμαρχος Πάρος

 

 

Μάρκος Ι. Κωβαίος