Απόσπασμα από το πρακτικό της 1ης συνεδρίασης της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης Δήμου Πάρου -Θέμα 1ο Η.Δ: «Σημειακές τροποποιήσεις της ισχύουσας κανονιστικής απόφασης για τη βελτίωση του κυκλοφοριακού του λιμανιού και της ευρύτερης περιοχής».

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ

 

                                                                                               Αριθ.Αποφ.   1/2014

 

Απόσπασμα από το πρακτικό της 1ης συνεδρίασης της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης Δήμου Πάρου

 

Θέμα 1ο Η.Δ: «Σημειακές τροποποιήσεις της ισχύουσας κανονιστικής απόφασης για τη βελτίωση του κυκλοφοριακού του λιμανιού και της ευρύτερης περιοχής».

 

      Στην Πάρο, σήμερα Τετάρτη 29  Ιανουαρίου 2014 και ώρα 18.00΄η Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, ύστερα από την υπ’ αριθ. 391/15-01-2014 πρόσκληση του Προέδρου.

Τα πρακτικά τηρήθηκαν από την κα  Αρχοντούλα Ζαμπούνη , Δημοτική Υπάλληλο.

Πριν από την έναρξη της συνεδρίασης ο Πρόεδρος διαπίστωσε ότι από τα 25 μέλη της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης παρόντα ήταν τα 15 και κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης.

Ο Πρόεδρος κ. Παναγιώτης Κουτσουράκης εισηγείται του θέματος:

Τα θέματα τα οποία θα συζητήσουμε σήμερα τα είχαμε αποφασίσει σε προηγούμενη συνεδρίαση μας, γι’ αυτό το προεδρείο εξέδωσε έγκαιρα ανακοίνωση που ζητούσε προτάσεις και απόψεις επί των συγκεκριμένων θεμάτων από φορείς και πολίτες προκειμένου να ληφθούν υπόψη κατά την διαμόρφωση της τελικής γνωμοδοτική πρότασης.

Η κανονιστική απόφαση για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις της Παροικίας και των κοινοτήτων που ισχύει συζητήθηκε στην δημοτική επιτροπή διαβούλευσης της προηγούμενης διετίας, είναι μία κανονιστική ολοκληρωμένη η οποία προέκυψε από σύμπτυξη Παλαιοτέρων αποφάσεων και θέσεων αρμοδίων αρχών ,φορέων κλπ. Πρέπει να σημειωθεί δε ότι απαραίτητη προϋπόθεση για οτιδήποτε αναφέρεται στην κανονιστική του κυκλοφοριακού θα πρέπει να περιλαμβάνεται σε εγκεκριμένες μελέτες που έχουν συνταθεί από συγκοινωνιολόγο ή και την τεχνική υπηρεσία του δήμου ανάλογα .Μελέτες για τη Παροικία και τις κοινότητες υπάρχουν συμπεριλαμβανομένης και αυτής του πολυτεχνείου. Πιστεύω ότι έχει δοθεί λύση σε πολλά σημεία και τα πράγματα θα ήταν καλύτερα εάν υπήρχε καλύτερη αστυνόμευση π.χ. η ελεγχόμενη στάθμευση δεν εφαρμόσθηκε ποτέ και εάν οι πολίτες κατέλαβαν περισσότερη προσπάθεια για συμμόρφωση στα όσα περιλαμβάνονται σ’ αυτή . Όμως και σήμερα μπορούμε να πούμε ότι το πρόβλημα παραμένει έμπροσθεν των τραπεζών και στη διασταύρωση στο τέρμα του αλσυλλίου. Εκτίμηση μας που διαμορφώσαμε και από απόψεις συμπολιτών μας που δραστηριοποιούνται στο χώρο του λιμανιού είναι ότι μπορεί να δοθεί λύση στο πρόβλημα, γι’ αυτό χωρίσαμε τα θέματα σε δύο μέρη στα άμεσα που μπορούν να εφαρμοσθούν από εφέτος χωρίς ή και ελάχιστο κόστος και στο επόμενο βήμα που αφορά το επόμενο χρονικό διάστημα με κύρια παρέμβαση την διέλευση δρόμου διπλής κυκλοφορίας μέσω της πλατείας του Αγίου Νικολάου και την διαμόρφωση του κόμβου του αλσυλλίου.

Το προεδρείο καθ’ όλο το διάστημα συνεργάσθηκε με τους εισηγητές τους οποίους θέλω να ευχαριστήσω για την όλη προσπάθεια και την διάθεση του χρόνου τους ώστε να είναι έτοιμη η σημερινή παρουσία των εισηγήσεων τους .Επίσης θέλω να ευχαριστήσω το λιμεναρχείο για τις προτάσεις του και τον κύριο λιμενάρχη για την παρουσία του σήμερα , τον εμπορικό σύλλογο, το ΚΤΕΛ, Το σύλλογο των ΤΑΧΙ για τις προτάσεις τους, τους εκπροσώπους του συλλόγου του παραδοσιακού οικισμού και όλους όσους παρευρίσκονται στην σημερινή συνεδρίαση και παρακαλώ τον κ. Πετρόπουλο Δημήτρη εισηγητή εκ μέρους του Προεδρείου της Επιτροπής να παρουσιάσει την εισήγησή του και στη συνέχεια τα μέλη μας και οι φορείς να παρουσιάσουν τις δικές τους προτάσεις.

Α.   ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ κ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ (εκπρόσωπος Ναυτικών Πρακτόρων)

Στη συγκρότηση της Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης, που έγινε στις 09/10/13 και που μετείχα για πρώτη φορά, μου προτάθηκε να καταθέσω προτάσεις που αφορούν το κυκλοφοριακό στη πόλης της Παροικιάς και γενικότερα για το νησί της Πάρου.

Δεν θα μπορούσα ποτέ να αντικαταστήσω τους καταρτισμένους επιστήμονες και ειδικούς, ωστόσο η καθημερινή ενασχόλησή μου ως τουριστικός και ναυτιλιακός πράκτορας από το 1985 στο νησί καθώς και ένας από τους πρώτους κατόχους πιστοποιητικών Επαγγελματικής Ικανότητας Οδικού μεταφορέα στις Κυκλάδες, διαμορφώνω τις παρακάτω προτάσεις και με γνώμονα ότι είναι μικρής παρέμβασης όσον αφορά το οικονομικό κόστος, τις μελέτες που χρειάζονται και το χρόνο υλοποίησης.

Α. Παροικιά

Όπως είναι γνωστό η Παροικιά είναι ο μεγαλύτερος οικισμός του νησιού. Εδώ συγκεντρώνεται το μεγαλύτερο μέρος των οικονομικών και διοικητικών δραστηριοτήτων, αποτελεί ένα μεγάλο μέρος του τουριστικού προϊόντος της Πάρου που αφορά καταλύματα, καταστήματα εστίασης, διασκέδασης κ.α. όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με το κεντρικό λιμάνι που διέρχονται η μεγαλύτερη ποσότητα επιβατών και εμπορευμάτων, δημιουργούν πολύ άσχημη εικόνα, ιδιαίτερα δε τους καλοκαιρινούς μήνες της αιχμής της τουριστικής περιόδου. Γενικότερα για το κυκλοφοριακό έχουν ασχοληθεί εδώ και χρόνια Δημοτικές αρχές, τοπικοί φορείς και σύλλογοι καθώς και επαγγελματίες και επιστήμονες με ιδιαίτερη τεχνική κατάρτιση.

Επίσης έχει ψηφιστεί και είναι σε ισχύ η διάταξη ρύθμισης της κυκλοφορίας με την υπ’ αριθμόν 164/2007 κανονιστική και των συμπληρωματικών 285/2007 & 214/2008. Οι προτάσεις που αφορούν βελτιώσεις στις προαναφερθείσες κανονιστικές και που πιστεύουμε ότι θα βοηθήσουν την καλύτερη λειτουργία, ιδιαίτερα γύρω από τη περιοχή του λιμανιού είναι οι εξής:

  1. Παραλιακή ζώνη – πάρκο Αγ. Νικολάου

Στο μήκος από την διασταύρωση της παραλίας με το κέντρο υγείας και μέχρι τη διασταύρωση του ξενοδοχείου Oasis να τοποθετηθεί στο μέσο του οδοστρώματος ελαφριάς αναστρέψιμης κατασκευής εμπόδιο που να επιβάλλει α) υποχρεωτική διέλευση των οχημάτων από τη δεξιά πλευρά, που είναι προς τη θάλασσα, για το κεντρικό λιμάνι και β) υποχρεωτική διέλευση των οχημάτων από την αριστερή πλευρά, που είναι προς την πλευρά του Αγ. Νικολάου για να στρίψει το όχημα αριστερά προς την Εκατονταπυλιανή.

Το παραπάνω μέτρο θα βοηθήσει τη συνεχόμενη ροή των αυτοκινήτων και θα αποτρέπει έστω για λίγο την προσωρινή στάθμευση δεξιά ή αριστερά του δρόμου.

Εδώ θα πρέπει να προβλεφθεί για το διάστημα των μεγάλων αναχωρήσεων των ΙΧ συνήθως το τελευταίο 10μερο του Αυγούστου να υπάρχει η δυνατότητα από τη Λιμενική αρχή να μεταφέρει το μέρος των αναστρέψιμων υλικών που θα διαχωρίζουν το δρόμο και να υπάρχει για αυτό το διάστημα μια λωρίδα μόνο και η άλλη να είναι λωρίδα αναμονής οχημάτων προς φόρτωση.

  1. Από διασταύρωση Oasis μέχρι Εκατονταπυλιανή

Αναδιάταξη των χώρων στάθμευσης, αφήνοντας μόνο πολύ μικρό αριθμό θέσεων για οχήματα ανάγκης ή χρηματαποστολών. Στο κεντρικό δρόμο από το λιμάνι προς την Εκατονταπυλιανή δεν θα δίνεται η δυνατότητα στάθμευσης. Να οριοθετηθεί το πλάτος του δρόμου που είναι ικανό να εξυπηρετήσει όλα τα οχήματα με αναστρέψιμη μορφής εμπόδιο. Στο χώρο που θα δημιουργηθεί μεταξύ του πεζοδρομίου και του δρόμου διαφυγής να δοθεί η δυνατότητα εκτός από τα οχήματα ανάγκης να σταθμεύουν μηχανές.

  1. Μπροστά από το πεζόδρομο της Εκατονταπυλιανής

Να δημιουργηθεί εσωτερικά του κράσπεδου που σταθμεύουν τα ΙΧ δρόμος διέλευσης λεωφορείων που θα μπορεί να σταθμεύει ώστε να παραλάβει προσκυνητές ή επισκέπτες από την Εκατονταπυλιανή. Από τον ίδιο το δρόμο θα μπορούν να κατευθυνθούν τα αυτοκίνητα του προσκυνήματος που σταθμεύουν στο αλσύλλιο. Η στάθμευση των λεωφορείων προβλέπεται από το άρθρο 6 της κανονιστικής 214/2008 ωστόσο πρακτικά με τις υπάρχουσες συνθήκες δε μπορεί να εφαρμοστεί.

  1. Ο δρόμος μπροστά από το Κέντρο Υγείας

Θα πρέπει να δημιουργηθούν 2 τουλάχιστον νησίδες όπως προβλέπονται και από την υπάρχουσα συγκοινωνιακή μελέτη του Μετσόβιου Πολυτεχνείου α) εμπρός από το Κέντρο Υγείας και β) εμπρός από το χώρου του περιπτέρου στη παραθαλάσσια ζώνη μετά το κέντρο υγείας.

Οι νησίδες θα πρέπει να είναι χαμηλού ύψους ώστε τα μακριά και δυσκίνητα οχήματα να μπορούν να περάσουν από πάνω. Οι νησίδες θα αποτρέψουν από τη στάθμευση τα οχήματα και θα διευκολύνουν τη συνεχή ροή των αυτοκινήτων.

Εκτός από τις δυο νησίδες που θα κατασκευαστούν ώστε να εμποδίζεται η στάθμευση στις στροφές ΙΧ αυτοκινήτων θα μπορούσε να γίνει διάγραμμιση επί του δρόμου με τόξα και ένδειξη κατεύθυνσης των οχημάτων δεξιά προς την περιοχή Λιβάδια ή αριστερά προς το λιμάνι. Επίσης στο τμήμα του πάρκου που βρίσκεται μπροστά από το κέντρο υγείας και περιβάλλεται από στηθαίο να καλυφθεί με αμμοχάλικα και χωρίς να κοπεί κανένα δέντρο να χρησιμοποιηθεί για στάθμευση μηχανών. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να δημιουργηθεί μια μικρή είσοδος – έξοδος σε σημείο πριν τις δημόσιες τουαλέτες.

  1. Από την Εκατονταπυλιανή μέχρι τη διασταύρωση του περιφερειακού

Στο δρόμο αυτό να επανατοποθετηθούν τα πλαστικά κολωνάκια στη μια πλευρά του δρόμου που απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση και τα οποία αφαιρέθηκαν στη διάρκεια της νέας ασφαλτόστρωσης. Η πρότασή μου είναι να τοποθετηθούν στη πλευρά που βρίσκεται το προσκύνημα (έξοδος από την πόλη) και να επιτραπεί η στάθμευση από την πλευρά του κέντρου υγείας καθώς σε όλη αυτή την πλευρά υπάρχουν σπίτια και καταστήματα και είναι πιο πρακτικό για τους χρήστες.

Ακόμα προτείνω να δημιουργηθεί πεζόδρομος εντός του αλσυλλίου και που θα έχει εξόδους α) στο δρόμο πίσω από το αρχαιολογικό και β) στο μέσο του δρόμου που βρίσκεται μεταξύ του κέντρου υγείας και τη διασταύρωση του περιφερειακού.

  1. Χώροι στάθμευσης

Θα πρέπει να είναι εμφανής η σήμανση των χώρων στάθμευσης ώστε να διευκολύνονται οι οδηγοί στην ανεύρεσή τους. Θα πρέπει να διαγραμμιστούν και να φωτιστούν όλοι οι χώροι που χρησιμοποιεί ο Δήμος.

Να εξεταστεί η δυνατότητα να υπάρχει χρονοχρέωση στους δυο χώρους στάθμευσης α) πίσω από την Εκατονταπυλιανή και β) στο χώρο που είναι και η «Μεταφορική Πάρου» ώστε να αποσυμφορηθούν τα parking από αυτοκίνητα που σταθμεύουν για μεγάλο χρονικό διάστημα και που θα μπορούσαν να έχουν ελεύθερη στάθμευση στα υπόλοιπα σημεία που διαθέτει ο Δήμος. Για τους κατοίκους δε που ζουν στον οικισμό και θα χρειαστεί να μεταφέρουν αποσκευές ή εμπορεύματα να δίνεται η δυνατότητα για 1 ή 2 ώρες ελεύθερης στάσης.

Τέλος να εντοπιστούν όλα τα μακροχρόνια σταθμευμένα αυτοκίνητα και όσα είναι παρατημένα και να μεταφερθούν μετά από τις ανάλογες ειδοποιήσεις. Αντίστοιχες ενέργειες ευπρεπισμού και διαγραμμίσεων θα πρέπει να γίνουν σε όλους τους δημοτικούς χώρους στάθμευσης σε όλο το νησί.

Β. Νάουσα

1. Αφετηρία λεωφορείων

Εφόσον από τη γέφυρα μέχρι την αφετηρία των λεωφορείων είναι μονόδρομος και από την αφετηρία μέχρι τον κόμβο των super markets είναι δρόμος διπλής κυκλοφορίας προτείνω να γίνει στο σημείο που βρίσκεται η αφετηρία των λεωφορείων κυκλικό κράσπεδο (round about) ώστε να δημιουργεί κυκλική πορεία και υποχρεωτική αναστροφή.

2. Από αφετηρία λεωφορείων μέχρι το κόμβο των supermarkets

Να γίνει διαγράμμιση του δρόμου ανόδου – καθόδου και να διαγραμμίσουν δεξιά και αριστερά θέσεις στάθμευσης (στο ποτάμι).

3. Κόμβοι super markets

Να εξεταστεί η δυνατότητα να δημιουργηθεί κυκλικός κόμβος στο κέντρο της διασταύρωσης ώστε να μειώσει την πιθανότητα ατυχήματος και να διευκολύνει την κίνηση των οχημάτων. Να γίνει καινούρια σήμανση και κατευθυντήριες πινακίδες.

4. Να παραμείνουν σε ισχύ οι αποφάσεις του Δημ. Συμβουλίου τις 28.02.2011 και αφορούν:

α) Το δρόμο διπλής κατεύθυνσης από το φούρνο του Μπατίστα μέχρι το φυσικοθεραπευτήριο της. Κ. Κωβαίου.

β) Η απαγόρευση στάθμευσης και διέλευσης στο λιμάνι της Νάουσας και στη κεντρική πλατεία από Κυριακή των Βαΐων έως το τέλος Οκτωβρίου, εκτός οχημάτων ΕΚΑΒ, ΑΜΕΑ, Λιμενικό, Αστυνομία, χρηματαποστολών και φορτηγά μεταφοράς αλιευμάτων για το λιμάνι. Για τα οχήματα τροφοδοσίας θα επιτρέπεται η φορτοεκφόρτωση μεταξύ 07:00 και 10:00 το πρωί

γ) Να διατηρηθεί η προ-τελευταία στάση των λεωφορείων στο φούρνο «Γλάρος».

δ) Να απαγορευτεί η στάθμευση αριστερά του δρόμου που αρχίζει από τη γέφυρα και τελειώνει μετά τους πάγκους των οπωροκηπευτικών.

ε) Να διατηρηθεί η θέση των ΤΑΧΙ το σημείο που είναι σήμερα.

Γ. Υπόλοιπο οδικό δίκτυο

1. Σε κάθε Δημοτικό διαμέρισμα, ιδιαίτερα κοντά στους οικισμούς υπάρχουν προβλήματα, κυρίως στάθμευσης. Σημεία που θα μπορούσαν να εξεταστούν για να υπάρχει μελέτη διαγράμμισης και καλύτερης ταξινόμησης θέσεων ΙΧ αυτοκινήτων, είναι ο χώρος στο λιμάνι της Πούντας, το Πίσω Λιβάδι, οι χώροι στάθμευσης στο Λογαρά και στην Αλυκή.

2. Διασταυρώσεις

Θα πρέπει να δρομολογηθούν μελέτες και να ομαλοποιηθούν σημαντικοί κόμβοι ώστε να υπάρχει αναδιάταξη και να ελαχιστοποιήσουν το κίνδυνο ατυχήματος.

α) Στο κόμβο των γηπέδων και της διασταύρωσης Παροικιάς – Νάουσας – Λευκών

β) Στο κόμβο Πούντας – Αγκαιριάς

γ) Στο κόμβο αεροδρομίου με την Αλυκή

δ) Στη διασταύρωση του περιφερειακού της Νάουσας με το δρόμο για Σάντα Μαρία και τα χωριά

ε) Αναδιάταξη του κόμβου στο Χοιρόλακα ώστε να δημιουργεί κόμβο κυκλικής στροφής (round about)

Δ. Δημόσια Μέσα Μεταφοράς στο λιμάνι της Πάρου

1. ΚΤΕΛ: να παραμείνουν για το καλοκαίρι του 2014 στο χώρο που βρίσκονται σήμερα για τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμη,

2. ΤΑΧΙ: το ίδιο να ισχύει και για τα ταξί. Η άποψή μου είναι ότι η αφετηρία και η συχνή διέλευση των παραπάνω οχημάτων επιβαρύνουν την κίνηση στο λιμάνι και γύρο από το Μύλο, ωστόσο θα πρέπει να δημιουργηθεί ριζοσπαστική λύση στο κυκλοφοριακό και οι όποιες μελέτες και υλοποίηση που θα πρέπει να γίνουν, πιστεύω ότι δεν αρκεί ο χρόνος μέχρι την έναρξη της φετινής τουριστικής περιόδου.

3. Τουριστικά Λεωφορεία: Να εξεταστεί η δυνατότητα για τα τουριστικά λεωφορεία εκτός από την παραλαβή των επιβατών από το λιμάνι και την αποβίβαση των ταξιδιωτών να δημιουργηθεί χώρος στο δρόμο προς τα Λιβάδια πιθανότατα στο ύψος της σιδερένιας (καρνάγιο), μια θέση στάσης και στάθμευσης ώστε οι παραλαβές πελατών για εκδρομές να γίνουν από εκείνο το σημείο και να αποσυμφοριθεί η περιοχή του Μύλου.

4. Ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα “Rent a car” : Στην Πάρο δραστηριοποιούνται πάνω από 20εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων με ένα στόλο που υπερβαίνει κατά πολύ τα 1200 αυτοκίνητα.

Πιστεύω ότι θα πρέπει να γίνει συζήτηση με όλες τις εταιρείες και να εξεταστεί το ενδεχόμενο κοινής λύσης αποσυμφόρησης του όγκου των αυτοκινήτων που κινούνται ή σταθμεύουν γύρω από το λιμάνι της Πάρου.

Μια ιδέα θα μπορούσε να συζητηθεί είναι η δημιουργία χώρου παραλαβής και παράδοσης των αυτοκινήτων σε κάποιο από τα δημοτικά parking και να δοθεί συγκεκριμένος χώρος στάθμευσης σε κάθε εταιρεία. Η διακίνηση των πελατών θα γίνεται με 1 ή περισσότερα mini bus από συγκεκριμένο σημείο παραλαβής στο λιμάνι μέχρι το χώρο στάθμευσης και αντίστροφα.

Το κόστος ενοικίασης θέσεων στο parking θα περιλαμβάνει και το κόστος μεταφοράς από και προς το λιμάνι. Σε κάθε περίπτωση αυτό θα μπορέσει να εφαρμοστεί μόνο με τη σύμφωνη γνώμη όλων των εμπλεκομένων.

Θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας όμως ότι σε καθημερινές αφίξεις ιδιαίτερα την υψηλή περίοδο των πλοίων σε ώρες αιχμής κάθε μια από τις εταιρείες ενοικίασης έχει αρκετές παραδόσεις και αντίστοιχες παραλαβές. Αυτό δημιουργεί ένα μεγάλο όγκο οχημάτων που να πρέπει να διακινηθεί στο χώρο του λιμανιού.

Ε. Παρατηρήσεις στην ισχύουσα κανονιστική διάταξη 214/2008

– Άρθρο 3ο παράγραφος 2

Η απαγόρευση για διέλευση βαρέων φορτηγών στο παραλιακό από τον Ο.Τ.Ε. μέχρι το Μπουνταράκι. Εξαιρούνται τα φορτηγά τροφοδοσίας 1-2 τόνων και ΔΧΛ τουριστικών λεωφορείων.

-Άρθρο 1ο παράγραφος 2

Απαγόρευση κυκλοφορίας παντός μηχανοκίνητων τροχοφόρων στο παραλιακό δρόμο από 19:30 έως 07:00 αντί 19:00-07:00

-Άρθρο 6ο παράγραφος 9

Να επιτρέπεται στα φορτηγά στάθμευση στο δημοτικό χώρο στάθμευσης (Φυστικιές)

-Άρθρο 7ο παράγραφος 1

Απαγόρευση εισόδου και βαρέων οχημάτων στη Παροικιά που μεταφέρουν αδρανή υλικά για εξαγωγή από την Πάρο από 17-21/04 και από 05/06 έως 30 Σεπτεμβρίου.

Εύχομαι οι παραπάνω προτάσεις να συμβάλλουν στην επίλυση έστω και κάποιων σημείων στο αυξημένο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το νησί μας.

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΥ

 

 

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας

Πετρόπουλος Δημήτρης

 

Β. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟΥ ΠΑΡΟΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                                                  Πάρος, 30 Ιανουαρίου 2014          

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ                                                              Αριθ. Φακ. : 512.7 / 2014                                                         

ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ –                                                                               Αριθ. Σχεδ. : 222

ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗΣ

ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΠΑΡΟΥ  

Ταχ.Διεύθυνση : Πάρος                                                                                             ΠΡΟΣ: Δήμος Πάρου

Ταχ. Κώδικας   : 84400                                                                                                                  Γραφείο Αντιδημάρχου                          

Τηλέφωνο         : 2284021240                                                                                                      Κου ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΚΗ Παναγιώτη

                                                                                                                                                                                                                

ΘΕΜΑ: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις – Κατάθεση προτάσεων.

ΣΧΕΤ.: Αριθ. Πρωτ. 391/15-01-2014 Πρόσκλησή σας.

 

1.      Δια του παρόντος (και αφού σας εκφράσουμε τις θερμότατες ευχαριστίες μας για την τιμητική πρόσκληση που μας απευθύνατε), παρακαλούμε όπως, στο πλαίσιο της εξελισσόμενης διαβούλευσης επί του θέματος, συνυπολογίσετε, προς αξιολόγηση, τις ακόλουθες προτάσεις μας :

(α)    Μεταφορά αφετηρίας ΤΑΞΙ από το ξενοδοχείο ΄΄ΟΑΣΙΣ΄΄ μέχρι την Παναγία Εκατονταπυλιανή.

Θεωρούμε ότι η ρύθμιση αυτή θα συμβάλλει αποφασιστικά στην αποσυμφόρηση του λιμανιού, αφού εκτιμάται ότι θα είναι η πλέον αποτελεσματική για τη διασφάλιση της στάθμευσης μίας – μόνο – σειράς οχημάτων στο συγκεκριμένο – κρισιμότατο – σημείο, καθώς δεν θα ενθαρρύνεται η διπλή στάθμευση                            (ενώ, παράλληλα θα εξοικονομηθούν αναγκαίες περιπολίες από το Α.Τ. Πάρου και τη Δημοτική Αστυνομία).

Στη σημερινή αφετηρία ΤΑΞΙ, προτείνεται να οριοθετηθεί περιοχή ελεγχόμενης στάθμευσης.

(β)     Κίνηση απορριμματοφόρων και φορτηγών οχημάτων τροφοδοσίας καταστημάτων, μόνο πρωινές ώρες μέχρι 09:00 και από 13:00 έως 17:00.

(γ)     Εγκατάσταση και λειτουργία “έξυπνων” φωτεινών σηματοδοτών στη διασταύρωση Γκίκα.

(δ)     Οριοθέτηση χώρου στάθμευσης δικύκλων στο ύψος του Ταχυδρομείου Πάρου,                      απελευθερώνοντας την πλατεία Αγίου Νικολάου και ορισμένα άλλα σημεία που χρησιμοποιούνται σήμερα (π.χ. στροφή ξενοδοχείου “ΟΑΣΙΣ”).

(ε)     Απομάκρυνση της τριγωνικής νησίδας στη στροφή έμπροσθεν του ξενοδοχείου “ΟΑΣΙΣ”, καθώς όχι μόνο έχει διαπιστωθεί ότι δεν προσφέρει κάποια ιδιαίτερη εξυπηρέτηση στους πεζούς, αλλά, αντιθέτως, σε ορισμένες περιπτώσεις χρησιμοποιείται από οχήματα (κυρίως δίκυκλα), ως χώρος στάθμευσης, επιβαρύνοντας τον κυκλοφοριακό φόρτο.

2.      Οι ως άνω προτάσεις μας, αποτελούν προϊόν της κτηθείσας εμπειρίας μας από την καθημερινή παρουσία και εργασία μας στο λιμένα Παροικιάς, αλλά και της ειλικρινούς επιθυμίας μας να συνεισφέρουμε εποικοδομητικά στην ανταλλαγή απόψεων και προβληματισμών, στην κατεύθυνση της εξεύρεσης των βέλτιστων λύσεων, ιδιαίτερα εν όψει της επερχόμενης εορταστικής περιόδου του Αγίου Πάσχα (και αργότερα του θέρους), αλλά, πρωτίστως, επ’ ωφελεία της τοπικής μας κοινωνίας, εν γένει.

3.      Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση, συνεκτιμώντας την αναγκαιότητα περαιτέρω συνεργασίας μας σε τυχόν επιμέρους παραμέτρους, που ενδεχομένως χρήζουν αναλυτικότερης και λεπτομερέστερης τεκμηρίωσης και υποστήριξης.

                                                                                                                                             

   Ο Λιμενάρχης

 

 

                                                                                                      Πλωτάρχης Λ.Σ. ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ Αντώνιος

 

Γ.  ΠΡΟΤΑΣΕΣ Κ.Τ.Ε.Λ. ΠΑΡΟΥ Α.Ε.

K.T.E.Λ ΠΑΡΟΥ Α.Ε                                                                              

Ανων. Mετ. Tουρ. Eταιρεία                                                                 

Δ/νση :Παροικία Πάρος                                                           Πάρος, 24/01/2014

Τ.Κ 84400                                                                                       Αρ. Πρωτ.:2

Τηλέφωνο:22840-21133/ 21395

email: ktelparou@hotmail.com     

 

 

Προς

1/Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης

2/ Γραφείου Δημάρχου

3/ Γραφείο Αντιδημάρχων

 

Θέμα:  « Υφιστάμενη κατάσταση κυκλοφοριακού προβλήματος και υποβολή προτάσεων αντιμετώπισής του».

 

Η ΚΤΕΛ Πάρου Α.Ε. ως υπεύθυνος Συγκοινωνιακός Φορέας στις οδικές μεταφορές επιβατών του νησιού μας με ετήσιο μεταφορικό έργο περίπου στα 540.000 χλμ, χωρίς να αυτοπροβάλλεται σαν ειδική στην επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος, έχοντας όμως γνώση και εμπειρία καθώς το αντιμετωπίζει καθημερινά ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες σε όλο το νησί και ειδικότερα στην πόλη της Παροικίας, θεωρεί επιτακτικό χρέος της να καταθέσει και τις δικές της προτάσεις για την αντιμετώπιση του ως άνω προβλήματος, συνολικά και  όχι αποσπασματικά όπως κάποιοι θέλουν να καταδείξουν.

Η υφιστάμενη κατάσταση όπως καλά γνωρίζετε έχει ως εξής:

Σε ολόκληρο το τμήμα του δρόμου από λιμάνι, αφετηρίες Ταξί και λεωφορείων, ΚΑΠΗ, Μπουταράκι, Περιφερειακή οδό, αλσύλλιο Εκατονταπυλιανής, Άγιο Νικόλαο ξενοδοχείο OASIS, Κέντρο Υγείας Πάρου, ανεξέλεγκτα σταθμευμένα και αρκετές φορές διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα, κλείνουν εκατέρωθεν το ρεύμα κίνησης οχημάτων.

Οι αρμόδιοι Αντιδήμαρχοι, η Δημοτική Αστυνομία, η Ελληνική Αστυνομία και το Λιμεναρχείο Πάρου έχουν δεχθεί επανειλημμένως  παράπονα από εμάς για αδυναμία κίνησης των οχημάτων μας στο συγκεκριμένο οδικό δίκτυο. Παρά τις φιλότιμες κατά καιρούς προσπάθειες όλων των προαναφερομένων φορέων και υπηρεσιών, αρκετά συχνά και ας μας συγχωρήσουν γι αυτό το οποίο καταθέτουμε, δηλώνουν αναρμοδιότητα αντικειμένου λόγω της συνυπευθυνότητας σε συγκεκριμένα τμήματα δρόμου όπως για παράδειγμα στη στροφή του κόμβου από τις δημοτικές τουαλέτες προς λιμάνι.

 

Οι δικές μας προτάσεις:

Κατ’ αρχάς χωρίς να θεωρηθεί υπερβολή, αναφαίρετο δικαίωμα όλων είναι η ανεμπόδιστη κυκλοφορία κι αυτό πρέπει να το σεβόμαστε.

  1. Αυστηρή οριοθέτηση των χώρων στάθμευσης.
  2. Έλεγχος και επιβολή προστίμων στους παραβάτες.
  3. Θέσπιση αυστηρού ωραρίου τροφοδοσίας των καταστημάτων σε όλο τον οικισμό της πόλεως της Παροικίας αποφεύγοντας τις ώρες αιχμής για κάθε τμήμα ξεχωριστά.
  4. Στις ώρες αφιξοαναχώρησης των πλοίων να απαγορεύεται η είσοδος προς το λιμάνι χωρίς την επίδειξη εισιτηρίων.
  5. Να εξαιρούνται οι συνοδοί ασθενών και υπέργηρων ατόμων που επιθυμούν να επιβιβαστούν αποβιβαστούν. Εξυπακούεται ότι το ίδιο ισχύει και για τους χρήζοντας ιατρική περίθαλψη από το Κέντρο Υγείας.
  6. Γνωστοποίηση και υπενθύμιση σε όλους για την ύπαρξη και λειτουργία της Αστικής Συγκοινωνίας που συνδέει τους χώρους στάθμευσης με το κέντρο και αντίστροφα.
  7. Παράταση του μεταφορικού της έργου κατά δέκα ώρες ημερησίως τους θερινούς μήνες με καθιέρωση μηνιαίας κάρτας ή με ημερήσιο εισιτήριο ή ακόμα και μοναδικού εισιτηρίου χαμηλής αξίας χωρίς άλλες αντισταθμιστικές καταβολές του Δήμου. Στη διάθεσή σας για περισσότερες διευκρινίσεις.
  8. Τοποθέτηση φωτεινού σηματοδότη στην διασταύρωση του Γκίκα.
  9. Μονοδρόμηση  της οδού από αρχής αλσυλλίου Εκατονταπυλιανής μέχρι την διασταύρωση (μόνο άνοδος) με υποχρεωτική κάθοδο προς λιμάνι από το ποτάμι που οδηγεί στο Αρχαϊκό νεκροταφείο μετά την απομάκρυνση των εκεί σταθμευμένων οχημάτων.
  10. Μονοδρόμηση δρόμου με πορεία από ΕΛ.ΤΑ προς Κ. Υγείας.
  11. Εφαρμογή στο σύνολό της, της μελέτης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου κάτι που δεν έγινε ποτέ.

 

Σε ότι τώρα μας αφορά και με γνώμονα πάντα την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και της υποχρέωσής μας να παρέχουμε σωστή συγκοινωνία, προτείνουμε την παραμονή μας στην υφιστάμενη αφετηρία με αναβάθμιση του χώρου πραγματοποιώντας κατασκευές που θα φιλοξενούν και θα εξασφαλίζουν την ασφαλέστερη παραμονή στον χώρο και διακίνηση του επιβατικού κοινού, πάντα καθ’ υπόδειξη των αρμοδίων υπηρεσιών, μην προσβάλλοντας την αρχιτεκτονική και την νησιωτικότητα του χώρου.

 

Στην διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.

Με εκτίμηση,

Γεώργιος Τζανακόπουλος

 

Πρόεδρος ΚΤΕΛ Πάρου Α.Ε.

 

 

 

Δ.  ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΑΧΙ

 

Αξιότιμοι Κύριοι,

 

Έχοντας γνώση τις προσπάθειες που γίνονται από όλες τις αρμόδιες αρχές υπάρχει αρκετή δυσκολία στο κυκλοφοριακό.

Θα θέλαμε λοιπόν και εμείς με τη σειρά μας να τοποθετηθούμε στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που επικρατεί στο νησί ιδιαίτερα την καλοκαιρινή περίοδο όπου η κίνηση είναι αυξημένη θέτοντας τις δικές μας προτάσεις.

Προτάσεις:

1.       1. Μονοδρόμηση από ΕΛ.ΤΑ μέχρι το λιμάνι.

 2. Τοποθέτηση φωτεινού σηματοδότη στη διασταύρωση Γκίκα ή παρουσία τροχονόμου τις ώρες   αιχμής.

3.      3. Μονοδρόμηση της οδού από αρχής αλσυλλίου Εκατονταπυλιανής μέχρι τη διασταύρωση (μόνο άνοδος) με υποχρεωτική κάθοδο προς το λιμάνι από το ποτάμι που οδηγεί στο Αρχαϊκό νεκροταφείο μετά την απομάκρυνση των εκεί σταθμευμένων οχημάτων( εξαιρούνται Ταξί-λεωφορεία).

4.       4. Περισσότερη βοήθεια από τις αστυνομικές, δημοτικές και λιμενικές αρχές στο θέμα στάθμευσης των οχημάτων.

5.         5.   Σε όλο το τμήμα του δρόμου στον Αγ. Νικόλαο να απαγορεύεται η στάθμευση.

6.       6. Στο χώρο στάθμευσης των Ταξί να υπάρξει καλύτερη σήμανση διότι αρκετές φορές καταστηματάρχες αναγκάζονται να τοποθετήσουν καρέκλες προκειμένου να διατηρηθεί ο χώρος κενός διαφορετικά παρκάρουν Ι.Χ. κι αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα Ταξί να αδυνατούν να σταθμεύσουν στη πιάτσα  (υπάρχουν στιγμές όπου το ΚΤΕΛ δυσκολεύεται να περάσει όταν συμβαίνει αυτό).

7.       7. Τις πρωινές ώρες όπου υπάρχει αρκετό μποτιλιάρισμα στον περιφερειακό (ώρες πλοίων) θα μπορούσε ο δρόμος της παραλίας να είναι διπλής κατεύθυνσης για τα Ταξί ώστε να μην υπάρχει τόσο μεγάλη κυκλοφοριακή σύγχυση καθώς και γρηγορότερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

8.       8.  Να τηρείται όσο το δυνατόν καλύτερα από όλους μας ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας(υπάρχει σήμα απαγορευτικό στην αφετηρία του ΚΤΕΛ για μη αναστροφή το όποιο δεν τηρείται σχεδόν ποτέ).

Θεωρούμε ότι η υπάρχουσα θέση Ταξί είναι η ιδανικότερη και αυτό γιατί είναι πολύ σημαντικό για τον επιβάτη να μπορεί να εξυπηρετηθεί άμεσα χωρίς να ταλαιπωρείται ειδικά την καλοκαιρινή περίοδο όπου η προσέλευση του κόσμου είναι αυξημένη.

Όποιο μέρος και να επισκεφθεί κανείς θα διαπιστώσει ότι η πιάτσα Ταξί είναι κοντά στο λιμάνι. Δεν θα είναι λειτουργικό και θα δημιουργηθούν περισσότερα προβλήματα αν υπάρξει αλλαγή θέσης. Από τη στιγμή που θα γίνεται αποβίβαση στο λιμάνι και για να γίνει επιβίβαση θα πρέπει το Ταξί να πάει σε άλλο (απομακρυσμένο) σημείο.

Να είστε σίγουροι ότι θα υπάρξουν παράπονα και θα δημιουργηθεί περισσότερο κυκλοφοριακό χάος από το ήδη υπάρχον.

Τα προβλήματα που δημιουργούνται τις ώρες αιχμής δεν προέρχονται μόνο από τα Ταξί  όλοι έχουμε μερίδιο ευθύνης το οποίο θα πρέπει να αναγνωρίσουμε.

Αν όλοι δραστηριοποιηθούμε και υπάρξει  συνεργασία θα έχουμε σαφώς καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού αλλά και σωστή συγκοινωνία.

Το αποτέλεσμα θα είναι καλό για όλους μας αλλά και για τον τόπο μας.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση στη διάθεση σας.

 

Ο Πρόεδρος

Ιωάννης Πετρόπουλος

 

 

 

 

Ε.  ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΜΠΟΡΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΑΡΟΥ-   ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ

 

 

Κατά την συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου Πάρου Αντιπάρου ,που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 14 / 1 / 2014 συζητήθηκε μετά από εκτενέστερη έρευνα του διοικητικού συμβουλίου το 4ο θέμα Ημερήσιας Διάταξης που αφορούσε την «διαμόρφωση προτάσεων κυκλοφοριακού ,ενόψει της συνεδρίασης της Δημοτικής επιτροπής διαβούλευσης του Δήμου Πάρου , που θα πραγματοποιηθεί 22 Ιανουαρίου με θέμα το κυκλοφοριακό του λιμανιού και της ευρύτερης περιοχής αλλά και το σχέδιο πόλης της Παροικίας» κατατέθηκαν προτάσεις και αφού αξιολογήθηκαν ,αποφασίστηκε να κατατεθούν οι παρακάτω προτάσεις ,διότι τα προβλήματα που αφορούν στο κυκλοφοριακό παραμένουν εδώ και 15 χρόνια χωρίς λύση .

Το πρόβλημα μετακίνησης του επισκέπτη στο νησί , ξεκινάει τόσο από την άφιξη του , όσο και κατά την αναχώρηση του από αυτό, αφού η εκτεταμένη και πλήρης μελέτη που έγινε από τον καθηγητή του ΕΜΠ κ.Ι Γκολια ποτέ δεν εφαρμόστηκε πλήρως.

Διαπιστώνουμε ότι τα προβλήματα προέρχονται από τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ που προσεγγίζουν το χώρο του λιμανιού συχνότατα (και καλά κάνουν) ,από τα TAXI , με το μποτιλιάρισμα που προκαλούν μπροστά στην έξοδο του λιμανιού ,από τα Rent a car , που παρκάρουν τα αυτοκίνητα σε όλα τα μέρη του λιμανιού, δημιουργώντας αύξηση στο κυκλοφοριακό κατά τις ώρες αιχμής.

Παράλληλα με το χάος που προκαλούν τα εγκαταλελειμμένα και ανεκμετάλλευτα parking που περιτριγυρίζουν την Παροικία προκαλώντας ένα τεράστιο αντίκτυπο στην παλαιά αγορά που έχει αποκομιστεί όλο το τεράστιο πρόβλημα του ανεξέλεγκτου κυκλοφοριακού ΧΑΟΥΣ, με αποτέλεσμα τη μη προσέλκυση επισκεπτών από τις γύρω περιοχές λόγω του κυκλοφοριακού «αλαλούμ».

Δύσκολη έως ακατόρθωτη θεωρείται από επισκέπτες και κατοίκους η πρόσβαση στην αγορά της Παροικίας αφού στα κοντινότερα parking δεν υπάρχουν ποτέ κενές θέσεις ενώ η εικόνα της εγκατάλειψης , η έλλειψη σήμανσης και φωτισμού είναι αποτρεπτική.

Αδιανόητο θεωρούμε την τεράστια έλλειψη που επικρατεί στην σηματοδότηση προς τα parking και το αντίθετο ενώ η διαγράμμιση και η καθαριότητα σε αυτά είναι ελλιπής.

Απαράδεκτη η πεζοδρόμηση που είναι άκρως απογοητευτική διότι ο πεζός δεν μπορεί να διασχίσει την περιοχή του περιφερειακού και άλλα σημεία κλειδιά της Παροικίας .

Σύμφωνα με τις παραπάνω διαπιστώσεις σας αποστέλλουμε τις παρακάτω προτάσεις ,

Α) δημιουργούμε parking ανθρώπινα, διατηρώντας τα, καθαρά, προσβάσιμα ,με την κατάλληλη σηματοδότηση , να απομακρυνθούν τα εγκαταλειμμένα ΙΧ ,να δημιουργηθούν και μισθωμένες θέσεις στο παρκινγκ πίσω από το 1ο Δημοτικό σχολείο Παροικίας, στο παρκινγκ απέναντι από την μεταφορική Ανάργυρος, στο παρκινγκ πάνω από το γυμνάσιο ,ενώ σκόπιμο θα ήταν να διανέμεται έντυπο υλικό που θα έχει πληροφορίες για τους χώρους στάθμευσης.

Β) Τα λεωφορεία να μεταφερθούν στο χώρο έναντι του κέντρου υγείας (μέχρι 4) και να βρεθεί χώρος περιφερειακά για να μισθωθεί ως παρκινγκ του ΚΤΕΛ .

Γ) τα ΤΑΧΙ να μεταφερθούν στο χώρο μπροστά στις τράπεζες ALPHA,EUROBANK σε διαμορφωμένο χώρο με νησίδα , όπως ήταν έξω από το ΟΤΕ.

Δ) ο δρόμος της παράλιας να κλείνει το απόγευμα από τον ΟΤΕ και τη μικρή πύλη του νέου λιμανιού.

Ε) πλατεία Μαντώ Μαυρογένους , να εφαρμοστεί αυστηρά το ωράριο εισόδου ακόμη και από τους μόνιμους κατοίκους της ,ενώ ως ωράριο εισόδου προτείνουμε από της 6-9.30 το πρωί και 2-7.00 το απόγευμα.

Ζ) στην Πλατεία Μαντώ Μαυρογένους , ο κάδος σκουπιδιών κοντέινερ να τοποθετείται μόνο τις βραδινές ώρες (12.00-900) και να απομακρύνονται το πρωί.

Η) Να μπει τρενάκι στην Παροικία αλλά και στην Νάουσα ,που θα ξεναγεί τους επισκέπτες αλλά θα διευκολύνει και την μεταβίβαση των επισκεπτών από τα παρκινγκ προς την παλιά αγορά και την παραλία.

Η)ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ, να εκτελεί το δημοτικό λεωφορείο δρομολόγια τις απογευματινές και βραδινές ώρες για να διευκολύνει την μεταφορά των επισκεπτών από τα παρκινγκ προς την παλιά αγορά και την παραλία.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε ότι σε καμιά περίπτωση το Διοικητικό Συμβούλιο του Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου Πάρου Αντιπάρου, δεν θα αντικαταστήσει τους μελετητές ,αλλά η επαγγελματική προσωπική μας εμπειρία επιτρέπει να καταθέσουμε τις προτάσεις μας και φυσικά να τις συζητήσουμε με κάθε φορέα που πιθανότητα θεωρεί ότι θίγετε.

Χωρίς να θέτουμε σε κάποιον ευθύνες, πιστεύουμε ότι πολλοί παράγοντες συντελούν στην κυκλοφοριακή συμφόρηση του λιμανιού της Πάρου, το πρόβλημα όμως είναι υπαρκτό και πρέπει να εξευρεθούν άμεσα λύσεις . Β)Τα λεωφορεία να μεταφερθούν στο χώρο έναντι του κέντρου υγείας (μέχρι 4 )και να βρεθεί χώρος περιφερειακά για να μισθωθεί ως παρκινγκ του ΚΤΕΛ .

Με ιδιαίτερη τιμή

για το Δ.Σ. του

Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου

 

Πάρου – Αντιπάρου Ο Πρόεδρος

Ο Γεν. Γραμματέας

Αλιπράντης Απόστολος

Κρητικός Ηλίας

 

 

Η Επιτροπή Διαβούλευσης  Πάρου, λαμβάνοντας υπόψη  τα  παραπάνω, ομόφωνα                               

                                               

Αποφασίζει

Αποδέχεται τις ανωτέρω προτάσεις των φορέων και συλλόγων της Πάρου που αφορούν στη λύση του κυκλοφοριακού του λιμανιού και της ευρύτερης περιοχής, όπως έχουν κατατεθεί, προκειμένου να ληφθούν υπόψη από το Δημοτικό Συμβούλιο για τη τελική διαμόρφωση απόφασης βελτιωτικών παρεμβάσεων στο κυκλοφοριακό για τη φετινή χρονιά.

 

Μετά το τέλος της συνεδρίασης συντάχθηκε το παρόν πρακτικό, το οποίο, αφού θεωρήθηκε και εγκρίθηκε από τον Πρόεδρο, υπογράφεται από τον ίδιο και από τα μέλη της Δημοτικής  Επιτροπής  Διαβούλευσης.

 

 

Α/Α

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΑΠΟΝΤΕΣ

  1.  

 Κουτσουράκης Παναγιώτης

  Αποστολίδης  Μένιος

  1.  

 Γεμελιάρης  Ηρακλής

  Γαβαλάς  Βύρων

  1.  

 Κοτσώνης Κίμων

  Καλαλές Στυλιανός

  1.  

 Κοττίκας Γεώργιος

  Καραβίας Θεόδωρος

  1.  

 Κουτσονικολή  Μαρία

  Λουκής Σταύρος

  1.  

 Μαούνης Χριστόδουλος

  Μαούνης  Ιωάννης

  1.  

 Μωραϊτίδης Ιωάννης

  Μαρινόπουλος Αθανάσιος

  1.  

 Ντόλκας Γεώργιος

  Οικονομόπουλος Γεώργιος

  1.  

 Ντουμανίδου Ευανθία

  Πολυκανδριώτης Μάρκος

  1.  

 Οικονόμου Θεόδωρος

  Τσιγώνιας Νικόλαος

  1.  

 Παπακυρίλλου  – Σαρρή Θεοδώρα

 

  1.  

 Περαντινού Μαρία

 

  1.  

 Πετρόπουλος Δημήτριος

 

  1.  

 Ροπαïτου-Φραγκούλη Μαργαρίτα

 

  1.  

 Τζανακόπουλος Γεώργιος

 

  1.  

 

 

                                 

 

   Ο   ΠΡΟΕΔΡΟΣ  ΤΗΣ  ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ

                                            ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ  ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ

 

 

                                           ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΚΗΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ